  • 51. Data: 2021-07-27 13:08:24
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 25.07.2021 o 12:58, _Master_ pisze:

> [...]
    > Ale tego już nie widzisz. Nie wiem czy z ułomności czy robisz to celowo.
    >
    > Chcesz szacunku i równouprawnienia?
    > Może coś takiego w ustawach da się zapisać ale w życiu nie ma
    > SPRAWIEDLIWOŚCI bez względu na system
    > Chcesz aby twoim "problemem" się zajmowano gdy są poważniejsze
    > dotycząca rozwarstwienia, wyzyskiwania czy nawet LUDOBÓJSTWA.
    >
    > Nie jesteś lepszy od od innych. Nie masz prawa się tak nazywać.
    >
    > Jesteś takim "szlachcicem". Nie zapętlaj się więcej bo to "brzydko"
    > wygląda. Chcesz być  zchorowanym, łysym grubasem w okularach z

    Tu nie ma pola do dyskusji,  miałeś tylko podać metodę na skuteczną
    edukację szlachciurów a nie zabawiać się w ich obrońcę..

  • 52. Data: 2021-07-27 16:26:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 25 Jul 2021 11:56:11 +0200, w
    <60fd353a$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > Związek małżeński faceta z facetem jest zmianą.
    > Ideologiczną, światopoglądową, a nawet budżetową.

    Mam taki nieśmiały pomysł -- to nie żeń się z facetem.

    > Mam prawo się na to nie zgadzać i normalnie żyć.

    Tzn. ktoś ci odmawia prawa do odmowy? Grubo :)

    > Zmuście mnie ustawą? Nie macie poparcia? O jak przykro ;-)

    Zmusić do ożenku z facetem?? Opowiadaj kto chce -- pomścimy ciebie :D

    > Propaganda choćby nie wiem jak nasilona na razie NIE WYSTARCZY a
    > deprecjonowanie, poniżanie, segregowanie ludzi na tych GORSZYCH ZLE
    > MYŚLĄCYCH to czysty FASZYZM

    ???

  • 53. Data: 2021-07-28 12:23:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-27-lipca-2021 o 13:05, trybun pisze:

    To nie ja chcę zmiany.

    Taka zmiana może wpływać na moje życie, na życie moich dzieci.

    Chce ktoś zmiany? Może mnie poprosić albo w tfuudemokracji uchwalić
    takie prawo.

    Jak na razie są tylko stosowane faszystowskie metody poniżania
    większości ludzi którzy takiej zmiany nie chcą.

    Taka unijna metoda faktów dokonanych.
    Nie możemy wtrącać się w sadownictwo ale jak sobie po swojemu
    zdefiniujemy pojęcie praworządności to możemy uznać że możemy wtrącać
    się we wszystko co naszym zadaniem wpływa na praworządność.

  • 54. Data: 2021-07-28 12:26:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-27-lipca-2021 o 16:26, r...@k...pl pisze:
    > Mam taki nieśmiały pomysł -- to nie żeń się z facetem.

    Sprytnie manipulujesz ale to NIE DZIAŁA

    Nie widzę powodu wydawania moich podatków na ulgi dla małżeństwa dwóch
    facetów. Z tego zdrowej rodziny nie będzie.

    A pomyślność społeczeństwa leży mi na sercu ;-)

  • 55. Data: 2021-07-28 19:21:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-27-lipca-2021 o 13:07, trybun pisze:

    > Zdaje się że tylko wyrównania do statusu jaki mają inne istoty ludzkie w
    > tym kraju. Ale jak widać dla prawaków jest to stanowczo za dużo.

    Znaczy chcesz szczęścia i sprawiedliwości na tym świecie?
    I myślisz że da się to zrobić ustawą "Od dziś szczęście i
    sprawiedliwość" ;-)

    Jest wiele istot ludzkich które są poniżane, krzywdzone, wyzyskiwane a
    nawet ZABIJANE.

    Dlaczego istoty lgbtg+-xyz mają zasługiwać na wyższy stopień opieki i
    zaangażowania państwa/społeczeństwa?

    DLACZEGO?

    > Nie musisz wymyślać jakichś głupot które brunatni przedstawiają jako
    > argumenty na sprzeciw, proponuję tylko zastanowienie, "co właściwie mi
    > szkodzi dać im zgodę na wejście w związek małżeński?"

    Argumenty światopoglądowe do Ciebie nie przemawiają.

    To będziemy się trzymać FINANSOWYCH

    Nie podoba mi się pomysł przyznania przywilejów małżeńskich dwóm
    facetom. Mam prawo protestować bo te przywileje są finansowane z moich
    podatków.

    Chcesz ZMIANY? Poproś/przekonaj albo zbierz ustawową wiekszość

  • 56. Data: 2021-07-28 19:49:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-27-lipca-2021 o 13:07, trybun pisze:

    > Spójrz kiedy na transparenty które niosą na protestach, to zobaczysz.

    Nie znasz.

    To może chociaż te strefy wolne od lgbt?

    A nie. To było dzieło artystyczne nawiedzonego artysty/aktywisty ;-)

    choć unijne biurwy w to wierzą i przyjmują jako FAKT.

  • 57. Data: 2021-07-28 19:59:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-27-lipca-2021 o 13:08, trybun pisze:
    > Tu nie ma pola do dyskusji,  miałeś tylko podać metodę na skuteczną
    > edukację szlachciurów a nie zabawiać się w ich obrońcę..

    Tu nie ma pola do dyskusji.
    Zamiast pokajać się że Twoje faszystowskie metody zastraszania i
    poniżania to ZŁY WYBÓR brniesz dalej w rolę najeźdźcy. Nie przyjmujesz
    rzeczowych argumentów i chcesz jak anarchista naprawiać świat bo komuś
    (3 procent) wydaje się że jest POKRZYWDZONY.

    DOROŚNIJ

  • 58. Data: 2021-07-28 22:05:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 28 Jul 2021 12:26:58 +0200, w <610130f2$0$547$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Sprytnie manipulujesz ale to NIE DZIAŁA
    >
    > Nie widzę powodu wydawania moich podatków na ulgi dla małżeństwa dwóch
    > facetów. Z tego zdrowej rodziny nie będzie.

    Ja tam jestem, aby nie marnować moich podatków na takie rodziny jak twoja, bo
    zdrowej rodziny z tego nie będzie ;D

    > A pomyślność społeczeństwa leży mi na sercu ;-)

    Ta, jasne, każdy kto przemawia w imieniu społeczeństwa to oszust lub kłamca.

  • 59. Data: 2021-07-28 22:06:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 28 Jul 2021 19:59:23 +0200, w <61019afc$0$523$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Nie przyjmujesz
    > rzeczowych argumentów

    :D

  • 60. Data: 2021-07-29 10:01:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-28-lipca-2021 o 22:05, r...@k...pl pisze:

    > Ja tam jestem, aby nie marnować moich podatków na takie rodziny jak twoja, bo
    > zdrowej rodziny z tego nie będzie ;D

    I wolno Ci mieć takie zdanie.
    Teraz jeszcze zbierz poparcie aby to zmienić. Na HAMA NIE PRZEJDZIE!

    > Ta, jasne, każdy kto przemawia w imieniu społeczeństwa to oszust lub kłamca.

    Każdy z tych tysięcy co przemawiają w imieniu 3 procent to sprawiedliwi,
    mądrzy i rozsądni ludzie którzy pochylają się nad każdą ludzką krzywdą ;-)