eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Subject: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix
    Reaktywacja...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <60eac82c$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <scei1o$fb4$1@gioia.aioe.org>
    <60eadedb$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjk29$1dbp$1@gioia.aioe.org>
    <60ed5a4c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjnt8$196a$1@gioia.aioe.org>
    <60ed8db0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <scuc20$10jh$1@gioia.aioe.org>
    <60f34141$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <sd5u2l$q0p$1@gioia.aioe.org>
    <60f6e894$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <sd8l61$1qit$2@gioia.aioe.org>
    <60f81a27$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdjc34$1mim$1@gioia.aioe.org>
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Sun, 25 Jul 2021 12:43:28 +0200

    W dniu niedziela-25-lipca-2021 o 11:49, trybun pisze:
    > A co z innymi? Co to za akt prawny i gdzie powaga tego skoro nie ma w
    > nim wzmianki o odmieńcach.

    Tym gorzej dla odmieńców bo nie wiadomo czego się domagają.

    Uprzejmości na ulicach? Chcą na ten temat wprowadzać ustawy?

    Ma być ustawa że odmieńca nie wolno bić? Że należy mu się praca,
    dobrobyt, szczęście i szacunek?

    A teraz wolno bić?

    Nie o Kaliszu gadamy a o Tobie i twoim
    > zachowaniu,

    No właśnie. Dlaczego rozmawiamy o moim zachowaniu a nie o zachowaniu
    Twoim? Chcesz mnie zmieniać, zmieniać moje postępowanie, moje gosowanie
    przy urnie..

    Dlaczego chcesz mnie zmieniać? Zrobiłem Ci KRZYWDĘ?

    > A Ty?

    Ja stosuję się do prawa. Wiele razy już to napisałem. Wiele razy też
    przyznałem że jak prawo się zmieni na dla mnie gorsze to też się do
    niego zastosuję. Czym ja zawiniłem? CZYM?

    > Problem jest m.in w Tobie i p Gronkiewicz Waltz czy Kaliszu, i wam
    > podobnym a nie przepisach.

    Nie podoba Ci się SPOŁECZEŃSTWO?

    Też nie uważam go za najmądrzejsze. Ale tfuuudemokracja tak działa.
    Czy mi się to podoba czy nie muszę z tym żyć. Czasem nie jest łatwo. Też
    bywam NIESZCZĘŚLIWY.