-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Maciek <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Stałe AWD i zachowanie na śliskiej drodze
Date: Thu, 13 Oct 2016 09:44:11 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <a3jx32vrurdw$.5wqe3vz8gc89$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 91-123-176-22.gigainternet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1476344645 20280 91.123.176.22 (13 Oct 2016 07:44:05
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Oct 2016 07:44:05 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Antivirus: avast! (VPS 161012-1, 2016-10-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589933
[ ukryj nagłówki ]
Pytanie głównie do inżynierów i praktyków zap***lania, jak chocby grupowy
rajdowiec Tomasz.
Który z pasywnych, stałych napędów na obie osie zapewnia waszym zdaniem
najlepszą *trakcję* na śliskim (mokrym, zabłoconym, zaśnieżonym) asfalcie?
Symetryczny, bez żadnych blokad czy szper, jak w Outlanderze I?
Symetryczny z centralnym mechanizm różnicowym z ograniczonym poślizgiem,
jak w Foresterze II (manuale, wolnossące)
Stały 60:40 z centtralnym mech. różnicowym blokowanym (częsciowo) wiskozą i
LSD w tylnym moście, jak w hyundaiu Santa Fe I gen?
(za stroną http://www.awdwiki.com/en/hyundai/)
Jakiś inny?
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.16 14:49 Tadeusz
- 14.10.16 22:24 Maciek
- 15.10.16 00:00 Budzik
- 16.10.16 17:03 Scobowski
- 16.10.16 18:08 a...@g...com
- 16.10.16 19:13 Maciek
- 20.10.16 08:47 Tadeusz
- 20.10.16 11:02 AL
- 22.10.16 13:41 Tomasz Pyra
- 24.10.16 22:17 007
- 26.10.16 13:39 Maciek
- 26.10.16 13:44 AL
- 26.10.16 21:42 Tomasz Pyra
- 28.10.16 20:48 Tomasz Finke
- 28.10.16 21:59 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=