  • 11. Data: 2009-02-20 09:43:47
    Temat: Re: Snieg spadl, a wy o sprzecie tylko...
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 09:05:24 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Wolę na nogi - najbardziej elastyczna forma przemieszczania. A gdyby
    > pierwszy przyjeżdżający bus zawiózł mnie tam, gdzie nie ma śniegu? Nigdy
    > nic nie wiadomo :)

    No to woź kawałek sznurka i scyzoryk - trochę krzaków, parę minut roboty i
    masz rakiety śnieżne - podobno bo u nas śniegu odrobinka i nie próbowałem
    tego ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 12. Data: 2009-02-20 16:24:28
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" :

    > Znudziły mi się :)

    zdjęcia ... bajkowe;
    "poetycka proza" na stronie również :))
    dla tych, którzy podejrzewają, że Janko coś tam popala w trakcie pisania,
    powiem że hamak w lesie na skarpie nad rzeką, gwieździsta noc
    i np. Flamenco Sketches w słuchawkach, daje takie narkotyczne efekty :)

    ale... "wierszyki"... niestety do przetrzebienia -- za dużo łopatologii

    --
    pzdr.
    JR

  • 13. Data: 2009-02-20 16:26:42
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" :

> [...]

    dla tych, którzy podejrzewają, że Janko coś tam popala w trakcie pisania,
    powiem że hamak w lesie na skarpie nad rzeką, gwieździsta noc
    i np. Flamenco Sketches w słuchawkach, dają takie narkotyczne efekty :)

  • 14. Data: 2009-02-20 16:43:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JR pisze:
    > ale... "wierszyki"... niestety do przetrzebienia -- za dużo łopatologii

    Spoko, zmieni się, ta działalność nawet roku nie ma. Moje zdjęcia po
    niecałym roku... lepiej nie wspominać :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-02-23 10:57:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Fajnie się chodzi po metrowym śniegu, osiem kilometrów w cztery godziny
    > - polecam zwłaszcza tym, co mają za dużo kilogramów :)

    ...sprzętu ;->

  • 16. Data: 2009-02-23 13:52:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > ...sprzętu ;->

    Plecak też może schudnąć jak dokładnie nie zapięty :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największą krzywdę religiom robią wierzący/