  • 11. Data: 2012-05-03 23:25:08
    Temat: Re: Słuchawki bezprzewodowe z kablem?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-03 21:09, LP pisze:

> [...]
    > nie jestem fanem tv używałem je do komputera i odkryłem, że nawet
    > wielogodzinne słuchanie nie powoduje tzw "zmęczenia uszu", co
    > uniemożliwiało mi wtedy np. używania audiofilskich (cenowo;) słuchawek
    > technicsa do takich celów. Po prostu w mniejszych i pokrytych skóropodobną
    > wykładziną uszy pocą się i więdną już po jakiejś godzinie;)
    >
    > Czajniki też zawsze kupuję philipsa, a kiedyś dałem się nawet wkręcić w
    > żarówki energooszczędne (long life) ale jedną totalnie spartaczyli i służy
    > mi do dzisiaj - czyli na pewno grubo ponad 1000 h;)

    Jak tak patrzę na sprzęt elektroniczny w swoim domu to prawie wszystko
    Philips.
    Tylko, że jak się coś zepsuje to naprawa jest parszywie droga i wtedy
    szlag człowieka trafia.

    --
    animka

  • 12. Data: 2012-05-04 07:48:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    [...]

    > Tylko, że jak się coś zepsuje to naprawa jest parszywie droga i wtedy
    > szlag człowieka trafia.

    Wywal i kup nowe, tak to teraz działa ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 13. Data: 2012-05-04 19:35:50
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "januszek" napisał:

    > Wywal i kup nowe, tak to teraz działa ;)

    Masz wiele racji z tym, że teraz jest taka polityka. Jednak Philipsa dotyczy
    to od zawsze. Nikomu nie polecam tej firmy. Ze względu na drogą robociznę
    nie są od dawna konkurencyjni cenowo i usiłują to nadrabiać maksymalnymi
    oszczędnościami materiałowymi i technologicznymi.

    Remek

  • 14. Data: 2012-05-06 11:06:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 4 May 2012 19:35:50 +0200, "Remek" <n...@g...com> wrote:

> [...]
    >nie są od dawna konkurencyjni cenowo i usiłują to nadrabiać maksymalnymi
    >oszczędnościami materiałowymi i technologicznymi.

    Do tego dadałbym koszmrnie niekompetentny serwis elektroniki w Polsce.
    Tak mnie wkurzyli, że chyba w życiu nic Philipsa nie kupię.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2012-05-06 18:22:05
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-06 11:06, jerzu pisze:

    > Do tego dadałbym koszmrnie niekompetentny serwis elektroniki w Polsce.
    > Tak mnie wkurzyli, że chyba w życiu nic Philipsa nie kupię.

    Wszystkie serwisy to ten sam przedział. Ogólnie patałajstwo.

    --
    animka

  • 16. Data: 2012-05-14 16:47:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 3 May 2012 17:50:59 +0200, qwerty napisał(a):
    > Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup
    com...
    > "Mrówki" chyba lepiej tłumią dźwięk otoczenia.

    Może i lepiej, tylko już po krótkim używaniu uszy bolą tak że szkoda gadać.
    Wiem, nie każdego - ale mimo wszystko wolę uczciwe słuchawki nauszne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944