  • 1. Data: 2012-04-30 11:40:55
    Temat: Jaki monitor kupić do gier i filmów
    Od: Gajos <c...@t...com>

    Hello,
    Taaaak wiem, że to pytanie pewnie z milion razy słyszeliście, czy
    czytaliście, ale mnie już ręce opadają szukając "najlepszego z
    możliwych" aktualnie LCD-ków :)

    Może więc komuś uda mi się pomóc. Monitor zmieniam jakieś 1 raz na 10
    lat, więc... staram się wybrać na prawdę najlepiej jak się da.
    Aktualnie mam kupionego daaaawno, daaawno temu 19" Fujitsu Siemens P19-2:
    http://fujitsu-siemens.katalog-monitorow.pl/monitor/
    fujitsu-siemens-scenicview-p19-2#!prettyPhoto

    Teraz chce się przesiąść na jakiegoś ~24" z full HD. Ponieważ mój
    aktualny ma matrycę S-PVA powstaje pytanie czy mam od razu odrzucić
    matryce TN, bo obniżenie jakości mnie zabije, czy dla niewprawnego
    ludzkiego oka to jest w zasadzie bez znaczenia? Monitor będzie mi tylko
    służył do grania / oglądania filmów / oglądania meczy / surfowania po
    internecie. Żadnych zabaw grafiką, itp.
    Chciałbym do tego matową matrycę (i obudowę też najlepiej...), aby miał
    złącze HDMI, w miarę przyzwoite możliwości regulacji (w pionie +
    przechyły), no i żeby reszta parametrów zapewniła mi bezproblemowe
    (komfortowe) użytkowanie do w/w rzeczy.

    Przy okazji taka uwaga, siedzę od monitora jakieś 60-75 cm. Czy przy tak
    dużym, panoramicznym monitorze (24") oczy nie wyjdą mi za uszy?

    Z góry dzięki za pomoc i pozdro

    --
    GJS

  • 2. Data: 2012-04-30 12:07:50
    Temat: Re: Jaki monitor kupić do gier i filmów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2012 11:40, Gajos pisze:

    > Przy okazji taka uwaga, siedzę od monitora jakieś 60-75 cm. Czy przy tak
    > dużym, panoramicznym monitorze (24") oczy nie wyjdą mi za uszy?

    Przy przy monitorach zawsze powtarzam: pójść i przekonać się własnoocznie.

    W każdym razie ja parę lat temu (już z 7) kupiłem EIZO i jestem zadowolony.

  • 3. Data: 2012-04-30 12:25:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2012 12:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Przy przy monitorach zawsze powtarzam: pójść i przekonać się własnoocznie.
    >
    > W każdym razie ja parę lat temu (już z 7) kupiłem EIZO i jestem zadowolony.

    No fakt, ale odpowiedź nadal jest ważna ;) (pomijając jej drugą część)

  • 4. Data: 2012-04-30 12:26:30
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Gajos nabazgrał(a):

> [...]
    > Przy okazji taka uwaga, siedzę od monitora jakieś 60-75 cm. Czy przy tak
    > dużym, panoramicznym monitorze (24") oczy nie wyjdą mi za uszy?

    MONITOR SAMSUNG 55" UE55A :)

    Typ matrycy S-PVA
    Podświetlenie matrycy LED
    Format obrazu 16:9
    Przekątna ekranu 55 cale
    Nominalna rozdzielczość 1920 x 1080
    Jasność 380 cd/m2
    Kontrast 5000 :1
    Czas reakcji matrycy 4 ms

  • 5. Data: 2012-04-30 13:06:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > W każdym razie ja parę lat temu (już z 7) kupiłem EIZO i jestem zadowolony.

    Pytanie nie dotyczyło marki ale wielkosci ekranu ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 6. Data: 2012-04-30 13:29:40
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Chris napisał:

    > MONITOR SAMSUNG 55" UE55A :)
    >
    > Typ matrycy S-PVA
    > Podświetlenie matrycy LED
    > Format obrazu 16:9
    > Przekątna ekranu 55 cale
    > Nominalna rozdzielczość 1920 x 1080
    > Jasność 380 cd/m2
    > Kontrast 5000 :1
    > Czas reakcji matrycy 4 ms

    Cena: od 11 tys pln ;)

  • 7. Data: 2012-04-30 13:34:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

    > Mateusz napisa?(a):
    > [...]
    > Na raty 300x0% sobie weźmie ;P

    Jak by co :)

    Stan magazynowy:

    Mała ilość towaru na stanie magazynowym
    Ilość na magazynie : 1 szt.

  • 8. Data: 2012-04-30 14:33:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mateusz napisa?(a):

    [...]

    > Cena: od 11 tys pln ;)

    Na raty 300x0% sobie weźmie ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 9. Data: 2012-04-30 14:33:31
    Od: Gajos <c...@t...com>

    W dniu 2012-04-30 12:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Przy przy monitorach zawsze powtarzam: pójść i przekonać się własnoocznie.

    Taa, tylko że to sporo łażenia (nie wszędzie mają wszystkie modele),
    poza tym takie pokazówki w sklepie a potem rzeczywiste użytkowanie to
    potrafią być 2 różne światy (w sklepie wszystko wygląda "zajebiście").
    No i zawsze to lepiej poczytać opinie tych, którzy już użytkują, albo
    nacieli się na jakieś modele. W końcu nie każdy zmienia monitor raz na
    10 lat, są pewnie i tacy co raz na rok ;-)

    --
    GJS

  • 10. Data: 2012-04-30 14:34:28
    Od: Gajos <c...@t...com>

    W dniu 2012-04-30 12:26, Chris pisze:

    > MONITOR SAMSUNG 55" UE55A :)
    >
    > Typ matrycy S-PVA
    > Podświetlenie matrycy LED
    > Format obrazu 16:9
    > Przekątna ekranu 55 cale
    > Nominalna rozdzielczość 1920 x 1080
    > Jasność 380 cd/m2
    > Kontrast 5000 :1
    > Czas reakcji matrycy 4 ms

    Hehe, to przynajmniej mogli się postarać i 16:10 zrobić ;-))

    --
    GJS