  • 1. Data: 2012-05-01 20:21:51
    Temat: Ile można by wziąć za notebooka?
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    Ile teraz można by zaproponować za notebooka
    Lenovo ThinkPad R61 o konfiguracji:

    Procesor Intel Core 2 Duo T8100 2,1 GHz
    Pamięć RAM 2 GB (max 4 GB), 1 slot wolny, DDR2 SDRAM
    Dysk twardy 142 GB 5400 rpm SATA
    Wyświetlacz 15,4" 1680*1050 WSXGA+ panoramiczny
    Karta graf. NVidia Quadro NVS 140M 128 MB PCI Express
    Napęd optyczny DVD SuperMultiBurner, moduł wymienny
    Komunikacja GigaBit Ethernet 802.11 agn, Bluetooth
    Urządzenie wskazujące IBM ThinkPad UltraNav
    Pełnowymiarowa klawiatura
    Intel High Definition Audio 24 bit
    Wbudowane głośniki stereo 2*2W, wbudowany mikrofon
    Wyjście słuchawek, wejście zewnętrznego mikrofonu
    Czytnik kart SD/MS/MMC/XD
    Możliwość podłączenia zewn. monitora lub projektora (VGA)
    Porty IEEE 1394, RJ-11, RJ-45, S-video wyjście, 3*USB 2.0,
    Port replikatora portów
    Modem 56K V.92
    Waga2,77 kg, wymiary 260*358*35 mm
    Czytnik linii papilarnych

    System Operacyjny MS Vista Business 32 bit

    Stan bardzo dobry.

    Chciałabym go za jakiś czas sprzedać. Proszę o przybliżoną
    wycenę.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 2. Data: 2012-05-01 20:55:28
    Temat: Re: Ile można by wziąć za notebooka?
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

[...]

    Zapomniałam jeszcze napisać, że z boku jest slot
    Express Card/PCI Card z przełącznikiem międzu tymi
    dwoma rodzajami kart.
    Ponadto jest jeszcze oczywiście bateria i zasilacz.
    Nie ma kamery.

  • 3. Data: 2012-05-01 21:10:29
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-01 20:55, Ewelina pisze:

    > Chciałabym go za jakiś czas sprzedać. Proszę o przybliżoną
    > wycenę.

    Od ręki i bez targowania, dam 400 zł :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-05-01 21:12:52
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-01 21:10, Czeslawek pisze:

    > Od ręki i bez targowania, dam 400 zł :-)

    A tak serio to za 1200 powinien pójść.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 5. Data: 2012-05-02 07:46:51
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

> [...]
    > Możliwość podłączenia zewn. monitora lub projektora (VGA)
    > Porty IEEE 1394, RJ-11, RJ-45, S-video wyjście, 3*USB 2.0,

    Dziękuję za odpowiedź. To już jest jakiś punkt odniesienia.

    Z ciekawości zapytam jeszcze jakie są największe zalety
    i wady tej konfiguracji i jakie składniki powodują jego
    największe odstawanie od tego rodzaju sprzętu dzisiaj
    dostępnego na rynku.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 6. Data: 2012-05-02 17:41:12
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > Z ciekawości zapytam jeszcze jakie są największe wady tej konfiguracji i jakie
    składniki powodują jego
    > największe odstawanie od tego rodzaju sprzętu dzisiaj

    pewnie brak wsparcia dla 3D :P

  • 7. Data: 2012-05-02 19:39:00
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > pewnie brak wsparcia dla 3D :P

    Niesamowicie śmieszne.

    Ewelina

  • 8. Data: 2012-05-02 20:31:02
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-05-2012 o 21:12:52 Czeslawek <c...@g...pl>
    napisał(a):

    > A tak serio to za 1200 powinien pójść.
    Wątpię tu z wiekszą pamięcią można kupić taniej
    http://allegro.pl/ibm-lenovo-r61i-intel-t7300-2x2ghz
    -4gbddr2-hd300gb-i2309037602.html

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 9. Data: 2012-05-02 20:56:29
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-02 20:31, janusz_kk1 pisze:

    > Wątpię tu z wiekszą pamięcią można kupić taniej
    > http://allegro.pl/ibm-lenovo-r61i-intel-t7300-2x2ghz
    -4gbddr2-hd300gb-i2309037602.html

    Gdybym miał kupić to bez zastanowienia dopłaciłbym do sensownej matrycy
    i systemu w zestawie.

  • 10. Data: 2012-05-02 22:37:16
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 01.05.2012 20:21, Ewelina pisze:
    > Ile teraz można by zaproponować za notebooka
    [...]

    Wystawiasz na Allegro, ustawiasz dużą cenę minimalną.

    Prosisz kogoś, żeby wylicytował za 5tys zł. Po kilku dniach/tygodniach
    wiesz dokładnie ile można zaproponować za notebooka. Impreza kosztuje
    cię kilkadziesiąt groszy.

    p. m.