  • 1. Data: 2012-05-02 18:11:03
    Temat: Llano - mruganie ekranu.
    Od: "Andre" <d...@g...pl>

    Witam.

    Mam Llano A4-3400 na plycie Gigabyte Ga-A75M-D2H i wlasciwie wszystko
    dziala fajnie tylko jest jedno male ale ;)

    Otoz po starcie systemu lub odhibernowaniu ekran monitora mruga raz lub
    dwa razy tak jakby byl w jakis sposob testowany. Po tym mrugnieciu
    wiecej sie to nie powtarza w czasie pracy komputera, oczywiscie do
    nastepnego restartu.

    Czy to jest normalne?
    Sterowniki do grafiki mam najnowsze ze strony AMD.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 2. Data: 2012-05-02 18:41:07
    Temat: Re: Llano - mruganie ekranu.
    Od: tryton <d...@o...pl>

    a jaki monitor mruga?
    a jak podłączony?

  • 3. Data: 2012-05-02 18:48:10
    Od: "Andre" <d...@g...pl>

    tryton wrote:

    > a jaki monitor mruga?
    > a jak podłączony?

    Dosc wiekowy juz LG L1917S podlaczony po DSUB, ale wczesniej tez byl
    tak podlaczony tylko ze do Radeona na AGP.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre