  • 1. Data: 2012-05-03 01:26:24
    Temat: Słuchawki bezprzewodowe z kablem?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    słuchawki przewodowe , nr kat. 345709
    Typ słuchawek: nauszne
    Pasmo przenoszenia: 18 - 28000 Hz
    Dynamika: 104 dB
    Rodzaj transmisji bezprzewodowe: nie dotyczy
    Dlugość kabla: 3 m

    Nie pomyli w tym sklepie Euro przewodowych na bezprzewodowe?
    --
    animka

  • 2. Data: 2012-05-03 01:32:41
    Temat: Re: Słuchawki bezprzewodowe z kablem?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/05/2012 00:26, Animka wrote:
    > słuchawki przewodowe , nr kat. 345709
    ^^^^^^^^^^
    > Rodzaj transmisji bezprzewodowe: nie dotyczy

    > Nie pomyli w tym sklepie Euro przewodowych na bezprzewodowe?

    Nie pomyliłaś herbaty z odplamiaczem do ubrań?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-05-03 06:48:32
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-05-03 01:26, Animka pisze:
> [...]
    > Rodzaj transmisji bezprzewodowe: nie dotyczy
    > Dlugość kabla: 3 m
    >
    > Nie pomyli w tym sklepie Euro przewodowych na bezprzewodowe?

    ktoś tu chyba pił
    http://www.euro.com.pl/sluchawki/philips-shp2700-00.
    bhtml#afterSearch-345709||

  • 4. Data: 2012-05-03 06:56:51
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-03 01:26, Animka pisze:
    > słuchawki przewodowe , nr kat. 345709
    > Typ słuchawek: nauszne
    > Pasmo przenoszenia: 18 - 28000 Hz

    Poczytaj o paśmie przenoszenia _głośnika_
    http://www.hdtv.com.pl/forum/kolumny/49120-pasmo-prz
    enoszenia-czy-to-wazny-parametr-w-glosnikach.html
    http://tiny.pl/hp413
    Pierwszy z brzegu link z google :-)

  • 5. Data: 2012-05-03 08:25:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    > Nie pomyli w tym sklepie Euro przewodowych na bezprzewodowe?

    Na stronie producenta też się pomylili:
    http://www.philips.pl/c/sluchawki/wyrazistosc-tonow-
    srednich-shp2700_00/prd/

    W każdym razie wydaje mi się, że potężne nauszniki tych słuchawek czapki
    nie zastąpią... ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 6. Data: 2012-05-03 15:05:13
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-03 06:48, tryton pisze:

    > ktoś tu chyba pił
    > http://www.euro.com.pl/sluchawki/philips-shp2700-00.
    bhtml#afterSearch-345709||

    No faktycznie masz rację, chociaż ja naprawdę nic nie piłam. Szukalam
    bezprzewodowych i wyskoczyło to. Nie wiem czemu się dziwowałam jak
    zobaczylam te kable :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-05-03 15:08:06
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-03 08:25, januszek pisze:
> [...]
    srednich-shp2700_00/prd/

    > W każdym razie wydaje mi się, że potężne nauszniki tych słuchawek czapki

    Mało kto już chyba z takich słuchawek korzysta.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-05-03 16:50:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    [...]

    > Mało kto już chyba z takich słuchawek korzysta.

    Dlaczego? W koncu jedną z funkcji słuchawek jest i to aby odciąć dźwięki
    otoczenia. Poprawia to odbiór słuchowy bardziej niż supermegahiper
    platynowane kable pokryte diamentowymi lutami ;P

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 9. Data: 2012-05-03 17:50:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Dlaczego? W koncu jedną z funkcji słuchawek jest i to aby odciąć dźwięki
    > otoczenia. Poprawia to odbiór słuchowy bardziej niż supermegahiper
    > platynowane kable pokryte diamentowymi lutami ;P

    "Mrówki" chyba lepiej tłumią dźwięk otoczenia.

  • 10. Data: 2012-05-03 21:09:35
    Od: "LP" <u...@g...pl>

    Użytkownik "januszek" > Animka napisa?(a):

> [...]
    > otoczenia. Poprawia to odbiór słuchowy bardziej niż supermegahiper
    > platynowane kable pokryte diamentowymi lutami

    Nie jestem entuzjastą marki philips, bo uważam, że jak ktoś robi wszystko,
    to nie robi niczego dobrze.

    Dostałem kiedyś takie słuchawki do tv (są na rynku juz naprawdę od wielu
    lat, na pewno więcej niż dekadę) i muszę stwierdzić, iż są bardzo wygodne,
    a to jeden z najważniejszych (dla mnie) parametrów dla słuchawek. Ponieważ
    nie jestem fanem tv używałem je do komputera i odkryłem, że nawet
    wielogodzinne słuchanie nie powoduje tzw "zmęczenia uszu", co
    uniemożliwiało mi wtedy np. używania audiofilskich (cenowo;) słuchawek
    technicsa do takich celów. Po prostu w mniejszych i pokrytych skóropodobną
    wykładziną uszy pocą się i więdną już po jakiejś godzinie;)

    Czajniki też zawsze kupuję philipsa, a kiedyś dałem się nawet wkręcić w
    żarówki energooszczędne (long life) ale jedną totalnie spartaczyli i służy
    mi do dzisiaj - czyli na pewno grubo ponad 1000 h;)

    --
    LP