  • 41. Data: 2011-11-09 15:27:06
    Temat: Re: Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Nov 2011 14:23:39 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:

    i wcisnal gaz do oporu

    a czemu to miałoby służyć?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2011-11-09 15:29:26
    Temat: Re: Slizgawka a hamulec reczny... na przod
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości grup
    >Przypadek miałem następujący. Jadę ze znajomą (dość świeży kierowca).
    >Zjeżdżamy ze wzniesienia. Na dole czeka nas poprzeczna ulica, za nią
    >skarpa i rzeka.
    >I nagle ona krzyczy że nie ma hamulca. Wciska i wciska - zero.
    >Panika.
    >Trochę za późno na nauki, że w takie sytuacji trzeba było nacisnąć
    >raz i a mocno.

    Hm, raczej szybko kilka razy, moze ktorys zadziala.

    >Więc wspólnie za ręczny - pomagam jej. Ale nie tylko że słabo hamuje,
    >to jeszcze

    Niektore slabo dzialaja z natury, ale to samo grozi przedniemu.
    Tylko wtedy nie ma zastosowania ciag dalszy.

    >pojazd tyłem zaczyna rzucać, a mokro było. Szczęśliwie się udało,
    >ledwo co.
    >Byłoby o wiele łatwiej gdyby ręczny był na przód.

    Jestes pewien ze byloby lepiej ?

    Poza tym o co chodzi - postawic bokiem i brak hamulcow nie straszny
    :-)

    J.

  • 43. Data: 2011-11-09 15:30:53
    Temat: Re: ?lizgawka a hamulec reczny... na przód
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-09, masti <g...@t...hell> wrote:

    > i wcisnal gaz do oporu
    >
    > a czemu to miałoby służyć?

    Efektywniejsze hamowanie silnikiem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2011-11-09 15:37:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Nov 2011 14:30:53 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:

    > Efektywniejsze hamowanie silnikiem?

    a w jakiż to sposób?

  • 45. Data: 2011-11-09 15:42:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-11-2011 15:30, AZ pisze:
    > Efektywniejsze hamowanie silnikiem?

    A jaki ma z tym związek wciśnięcie gazu??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 46. Data: 2011-11-09 15:46:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-09, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > A jaki ma z tym związek wciśnięcie gazu??

    Otwarta przepustnica - wiecej pracy na sprezanie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2011-11-09 15:50:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-11-2011 15:46, AZ pisze:

    > Otwarta przepustnica - wiecej pracy na sprezanie?

    Pomijając sens otwierania przepustnicy, jak zatkasz wydech to go
    zdusisz czy ułatwisz mu pracę?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 48. Data: 2011-11-09 16:08:57
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A koła z tylu przyspawane są do nadwozia i linki nie
    > pracują na
    > nierównościach...

    Zauważasz różnice między pracą w jednej płaszczyźnie a
    wyginaniem na wszystkie strony?

    No to tylko się cieszyć :-).

  • 49. Data: 2011-11-09 16:19:28
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-09 15:25, J.F pisze:
    > tego - jak sie szarpnie wajche i przednie kola zablokuje to bedzie
    > istotnie lepiej niz tylne ?

    blokujac tylne mamy jeszcze jakas sterownosc w poslizgu, mozna sterowac
    i kiera i gazem.
    blokujac przod nie mamy kompletnie zadnej sterowalnosci.
    Wiec: jako hamujec postojowy przod jest ok, jako awaryjny na suchym, tez
    ok. Natomiast na sliskim moze nie byc juz kolorowo.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 50. Data: 2011-11-09 16:33:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-11-2011 15:21, J.F pisze:

    > Ale z praktyki wiadomo ze te Francuzy sa wsciekle uparte, wiadomo
    > doskonale ze Sagem nie potrafi zwyklej cewki zrobic, a oni co -
    > zamawiaja kolejne pare milionow :-)

    Takie cuda zdarzają się praktycznie w każdej marce.
    No i to że jakiś typ cewki był wadliwy, nie oznacza że cała produkcja
    jest do d... :)

    Pozdrawiam
    Paweł