  • 1. Data: 2011-11-09 08:27:40
    Temat: Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Pewnie już niedługo będę miał okazję sprawdzić przydatność mojego C-fünf
    do zabaw na śliskim, ale póki co napiszcie, proszę, czego można się w
    tym względzie spodziewać po hamulcu ręcznym działającym na kola przednie.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-11-09 08:37:49
    Temat: Re: Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-09 08:27, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > Pewnie już niedługo będę miał okazję sprawdzić przydatność mojego C-fünf
    > do zabaw na śliskim, ale póki co napiszcie, proszę, czego można się w
    > tym względzie spodziewać po hamulcu ręcznym działającym na kola przednie.

    Naprawe rzeczonego z AC

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-11-09 09:52:37
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-11-09 08:37, MarcinJM pisze:

    > Naprawe rzeczonego z AC

    cototonie! Czyli co - ręka precz od ręcznego dopóki koła w ruchu?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 4. Data: 2011-11-09 10:00:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    na śliskim, ale póki co napiszcie, proszę, czego można się w tym względzie spodziewać
    po hamulcu ręcznym działającym na kola przednie.

    Niczego szczególnie zabawnego, niestety.

  • 5. Data: 2011-11-09 10:04:47
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    O matko! To oni nadal robią hamulec ręczny na przednie
    koła?? Jakieś 20 lat temu robiłem coś przy hamulcach w BX-ie
    i byłem w szoku jak zobaczyłem ten wynalazek. Ale w życiu
    bym nie pomyślał że nadal to robią ;-).

  • 6. Data: 2011-11-09 10:28:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-09 10:04, Robert_J pisze:
    > O matko! To oni nadal robią hamulec ręczny na przednie koła?? Jakieś 20 lat temu
    robiłem coś przy hamulcach w BX-ie i byłem w szoku jak zobaczyłem ten wynalazek. Ale
    w życiu bym nie pomyślał że nadal to robią ;-).

    No ale skąd ten szok? Wg mnie ręczny na przód ma tylko dwie wady:
    jest (chyba) droższy, i pobawić się na ślizgawce nie pozwala...

  • 7. Data: 2011-11-09 10:49:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > No ale skąd ten szok? Wg mnie ręczny na przód ma tylko
    > dwie wady:
    > jest (chyba) droższy, i pobawić się na ślizgawce nie
    > pozwala...

    i często łamie się linka ;-)

  • 8. Data: 2011-11-09 11:00:51
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    > No ale skąd ten szok? Wg mnie ręczny na przód ma tylko dwie wady:
    > jest (chyba) droższy, i pobawić się na ślizgawce nie pozwala...

    Wywalone gały diagnosty na przeglądzie, bezcenne

  • 9. Data: 2011-11-09 12:37:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/11/2011 09:28, Jakub Witkowski wrote:

    > No ale skąd ten szok? Wg mnie ręczny na przód ma tylko dwie wady:
    > jest (chyba) droższy, i pobawić się na ślizgawce nie pozwala...

    A ma jakieś zalety?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2011-11-09 12:51:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-09 12:37, kamil pisze:

    > A ma jakieś zalety?

    Skuteczność porównywalna z hamulcem głównym
    Brak ryzyka zarzucenia po gwałtownym zaciągnięciu
    Czegóż oczekiwać więcej?

    To raczej tylne są mocno ułomne z samego założenia.
    Natomiast są tanie i proste.