  • 1. Data: 2011-11-09 07:02:56
    Temat: [ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://moto.onet.pl/1652484,1,8-lat-za-przekrecenie-
    licznika,artykul.html?node=13

    http://tnij.org/n5bg

    No to jestem ciekaw, kiedy nasza dzielna Policja się za to weźmie.
    Inna sprawa, że chcesz kogoś wrobić, to kupujesz auto, cofasz licznik
    a potem mówisz, że takie skręcone kupiłeś. Łatwo będzie można kogoś
    wsadzić do kicia za nic.

    Przecież u nas to nie jest stały zwyczaj wpisywania przebiegu do umowy
    kupna sprzedaży.

  • 2. Data: 2011-11-09 08:42:15
    Temat: Re: [ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wsadzić do kicia za nic.
    >
    > Przecież u nas to nie jest stały zwyczaj wpisywania przebiegu do umowy

    Osobiście nie spotkałem się z umową bez podanego stanu licznika.

    Marek

  • 3. Data: 2011-11-09 08:44:56
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Osobiście nie spotkałem się z umową bez podanego stanu licznika.

    Znam osobę, której handlarz powiedział że na umowie ma być wpisane 120k km
    pomimo tego, że licznik miał wtedy 220k km bo inaczej nie kupuje :|

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2011-11-09 08:51:39
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Osobiście nie spotkałem się z umową bez podanego stanu licznika.

    Pomimo kilkunastu aut - pierwszy raz słyszę.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 5. Data: 2011-11-09 09:03:19
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > Znam osobę, której handlarz powiedział że na umowie ma być wpisane 120k km
    > pomimo tego, że licznik miał wtedy 220k km bo inaczej nie kupuje :|

    No i bym nie kupił...
    Ciekawe w jakim celu chciał zaniżyć

    Marek

  • 6. Data: 2011-11-09 09:28:38
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w
    > wiadomości news:j9db1i$og3$1@inews.gazeta.pl...

    > No i bym nie kupił...
    > Ciekawe w jakim celu chciał zaniżyć

    Taki, że przy sprzdaży dalej (po wszystkich niezbędnych korektach) pokaże
    umowę na której poprzedni właściciel oświadcza, że samochód miał 120k km w
    chwili sprzedaży.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2011-11-09 09:49:09
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Taki, że przy sprzdaży dalej (po wszystkich niezbędnych korektach) pokaże
    > umowę na której poprzedni właściciel oświadcza, że samochód miał 120k km w
    > chwili sprzedaży.

    Aaa mówisz o handlarzu jako nabywcy. OK.

    Marek

  • 8. Data: 2011-11-09 10:18:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-09 08:42, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    licznika,artykul.html?node=13

    > Osobiście nie spotkałem się z umową bez podanego stanu licznika.
    >

    > Marek

    A za znam osobę, która powiedziała sprzedającemu, że ma cofnąć licznik
    zanim odbierze auto, bo inaczej żona go zajebie, że takiego rzęcha
    kupił z tak ogromnym przebiegiem. I z 240kkm zrobiło się 120 kkm.

  • 9. Data: 2011-11-09 12:03:42
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    megrims nabazgrał(a):

> [...]
    > node=13
    > http://tnij.org/n5bg
    > No to jestem ciekaw, kiedy nasza dzielna Policja się za to weźmie.

    Stare info :)

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/47-hydepark/17995-
    policyjne-krcenie-licznikow

    > Inna sprawa, że chcesz kogoś wrobić, to kupujesz auto, cofasz licznik
    > a potem mówisz, że takie skręcone kupiłeś. Łatwo będzie można kogoś
    > wsadzić do kicia za nic.

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/93-uwaga-na-to-aut
    o/18354-uwaga-2000-opel-astra-astra-16-16vgaz-org-ho
    lender-mega-korekta-licznika

    Cofeczka z 470 tyś na 108 tyś ...

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/116-uwaga-na-to-au
    to/18472-uwaga-1997-volkswagen-transporter-24-d-klim
    a-dugi-korekta-licznika#18472
    Korekta licznika z 466.000 km na 210.000 km

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/116-uwaga-na-to-au
    to/18469-uwaga-2002-volkswagen-passat-19-tdi-130-km-
    korekta-licznika#18469
    Passat po korekcie licznika z 317.000 na 192.000km

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/116-uwaga-na-to-au
    to/18161-uwaga-2004-volkswagen-touran-105-km-6-biego
    w-alu-korekta-liczika#18161
    W Holandii było niedawno 278.000 km, a teraz mamy już 178.000 km, czyli
    równo stówkę mniej.

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/117-uwaga-na-to-au
    to/5588-uwaga-volvo-v70-25-tdi-korekta-licznika-o-40
    0-ty
    Delikatna cofka o 400 tyś kilometrów , jak iśc to na całość :)

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/55-uwaga-na-to-aut
    o/8360-uwaga-na-to-bmw-korekta-licznika
    Stan licznika: 516 000 km w Danii a u nas w PL Przebieg: 183.000

    To jest norma u nas że jak sprowadzasz auto to musi mnieć mniej niż 200 tys
    .. 90% aut na allegrogo ma liczniki 170-190 tyś :)

  • 10. Data: 2011-11-09 13:07:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > http://moto.onet.pl/1652484,1,8-lat-za-przekrecenie-
    licznika,artykul.html?node=13

    > http://tnij.org/n5bg

    Ten artykuł to jakiś bełkot. Po pierwsze art. 286 mówi o oszustwie, a
    przestawienie licznika samo w sobie oszustwem nie jest. Po drugie nie
    wiem jak to jest dokładnie rozwiązane w Niemczech, ale jakoś wątpię, żeby
    np. trzeci właściciel auta odpowiadał za działania wszystkich
    poprzednich, bo to de facto sugeruje ten idiotyczny artykuł.