  • 1. Data: 2011-11-09 07:32:15
    Temat: zlikwidowali SM bo przeszkadzała kierowcom
    Od: "WW" <W...@o...pl>

    Ciekawe kto tera będzie strzegł przed piratami:

    http://wyborcza.pl/1,75478,10605803,Koniec_strazy_mi
    ejskich.html

    WW

  • 2. Data: 2011-11-09 07:37:07
    Temat: Re: zlikwidowali SM bo przeszkadza?a kierowcom
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-09 07:32, WW pisze:
    > Ciekawe kto tera bedzie strzeg? przed piratami:
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75478,10605803,Koniec_strazy_mi
    ejskich.html

    "funkcjonariusze zajmowali się głównie obsługą fotoradaru, a po zmianie
    przepisów dochody z tego tytułu zaczęły maleć"
    ...i dlatego sa juz niepotrzebni.
    Ani slowa o bezpieczenstwie drogowym.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-11-09 08:32:14
    Temat: Re: zlikwidowali SM bo przeszkadzała kierowcom
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Jak zwykle polskie cwaniactwo urzedasów, jak się pali grunt pod nogami to
    idzie się po lewe zwolnienie lekarskie i udaje obłożnie chorego.

    "Trudno mieć do nas pretensje, że nasz wizerunek w społeczeństwie nie jest
    idealny, a oczekiwania są wygórowane - mówi. Więcej nie chce mówić - bo
    jest na zwolnieniu."

    Marek

  • 4. Data: 2011-11-09 08:41:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Straż miejska powinna pilnować porządku publicznego.
    Dlaczego nie reagują widząc że z przejeżdżającego auta ląduje na drodze
    papier, puszka, niedopałek?
    Dlaczego udają że nie czują wieczornego smrodu wypuszczanych szamb?
    Jak to jest że tak notorycznie unikają tematu kontrolowania miejsc i prób
    przyłapania na gorącym uczynku tych którzy notorycznie wysypują śmieci w
    tych samych miejscach? Rozumiem że problem by był gdyby śmieci ladowały za
    każdym razem w innym miejscu, ale większość z tych dzikich wysypisk jest w
    tym samym miejscu. Kiedyś telefonicznie przekazałem że zawsze w piątek w
    godzinach 21:45-22:15 ktoś podrzuca 3-4 worki w jednym i tym samym miejscu.
    Wiem, bo akurat przeważnie jadąc w jedną stronę i wracając pół godziny
    później widzę co przybyło. Myślicie że ktokolwiek ze straży się pofatygował?
    Minęło już ponad pół roku od mojego telefonu a śmieci w zwłaszcza w piątki
    nadal przybywa. Raz jedyny raz na wiosnę ktoś to dziadostwo uprzątnął ale na
    nic się to zdało, gdyż w najbliższy piątek znowu wylądowały worki.

    Marek

  • 5. Data: 2011-11-09 09:07:58
    Od: "WW" <W...@o...pl>

    >"funkcjonariusze zajmowali się głównie obsługą fotoradaru, a po zmianie

    też jestem strażnikiem więc wiem że po likwidać SM piraci będą rozjeżdzać
    dziei pod szkołą. Tego chcecie?

    Włodek

  • 6. Data: 2011-11-09 09:10:47
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "WW" < napisał w wiadomości ...

    > też jestem strażnikiem więc wiem że po likwidać SM piraci będą rozjeżdzać
    > dziei pod szkołą. Tego chcecie?

    spadaj pajacu!
    siłą was nie można zaciągnąć pod szkoły bo zarobek tam żaden
    większej bandy obiboków niż SM chyba nigdzie nie ma

  • 7. Data: 2011-11-09 09:16:22
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-09 09:10, Tadeusz pisze:

    > spadaj pajacu!
    > siłą was nie można zaciągnąć pod szkoły bo zarobek tam żaden
    > większej bandy obiboków niż SM chyba nigdzie nie ma
    Ale Ty wiesz że dyskutujesz z trolem koliną?

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 8. Data: 2011-11-09 10:21:54
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-09 07:32, WW pisze:
    > Ciekawe kto tera będzie strzegł przed piratami:
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75478,10605803,Koniec_strazy_mi
    ejskich.html

    ITD, jeszcze zatęsknimy za SM, zobaczycie.

    A.

  • 9. Data: 2011-11-09 10:53:42
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 9, 8:41 am, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
> [...]
    > nadal przybywa. Raz jedyny raz na wiosnę ktoś to dziadostwo uprzątnął ale na
    > nic się to zdało, gdyż w najbliższy piątek znowu wylądowały worki.

    Pewnie to było akurat w "dzień ziemi" i uprzatnely to dzieci ze
    szkoly...
    Taka tam teroria spiskowa...

  • 10. Data: 2011-11-09 16:30:14
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-09 09:07, WW pisze:

    > te? jestem stra?nikiem wiec wiem ?e po likwidaae SM piraci bed? rozje?dzaae
    > dziei pod szko??. Tego chcecie?

    Dziwne, ze jakos w miejscowosciach gdzie nie ma SM lub SG, nie ma
    szczegolnie wyzszego "rozjezdzania dzieci pod szkola".

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl