  • 1. Data: 2011-11-08 19:07:42
    Temat: umowa k-s wymagania
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Czy są jakieś minimalne wymaganie co musi być w umowie k-s?
    Konkretnie chodzi mi o to czy musi być w umowie k-s adres
    (pobytu,zamieszkania) sprzedającego?
    Jak tak to z czego to wynika KPA? KC?

    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 2. Data: 2011-11-08 19:28:00
    Temat: Re: umowa k-s wymagania
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 8 Lis, 19:07, Marcin Jan <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Czy są jakieś minimalne wymaganie co musi być w umowie k-s?
    > Konkretnie chodzi mi o to czy musi być w umowie k-s adres

    IMHO nie musi. Ma byc kto, komu, co i za ile. Ma byc ze sprzedawca
    bierze forse i przenosi wlasnosc rzeczy a kupujacy daje forse i
    przyejmuje wlasnosc rzeczy.

    Masz sie i kupujacego zidentyfikowac. Wg mnie imie nazwisko PESEL i nr
    dokumentu to wystarczajaca identyfikacja.
    Rzecz tez masz zidentyfikowac - nr VIN, model marka.

    Poza tym - wpisz date i godzine przekazania auta. Jak 200 m od Twojego
    domu kupujacy sie nadzieje na radar to bedziesz sie mial czym
    bronic ;-)

  • 3. Data: 2011-11-09 00:36:46
    Od: <s...@a...pl>

> [...]

    > dokumentu to wystarczajaca identyfikacja.
    > Rzecz tez masz zidentyfikowac - nr VIN, model marka.

    Czyli mówisz o rachunku do zawieranej umowy :) Zabrakło jedynie miejsca
    zamieszkania obu osób, który jest wymogiem w rachunku.

    A w umowie warto zawrzeć choćby to, o co kupujacy mógłby się przyczcepić.
    Jak sprzedajesz uczciwie to nic nie stoi na przeszkodzie, by wymienić w niej
    uszkodzenia, np. rozbity lewy reflektor, malowane prawe drzwi itd.
    Przynajmniej nie będzie ew. zarzutu o ukryciu jakichś wad.

    > Poza tym - wpisz date i godzine przekazania auta. Jak 200 m od Twojego
    > domu kupujacy sie nadzieje na radar to bedziesz sie mial czym
    > bronic ;-)

    Przydatna uwaga.

  • 4. Data: 2011-11-09 13:07:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Nov 2011, s...@a...pl wrote:

    [...komuś...]

    > Czyli mówisz o rachunku do zawieranej umowy :)

    Swoją drogą, intryguje mnie skąd w różnych instytucjach, np.
    dokonująych np. rejestracji, ubezpieczenia i innych takich
    koncept, że oni chcą *umowy*?
    Jak niby z *prawidłowej* umowy wywiedliby czy została wykonana? :>

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2011-11-09 13:15:38
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-08 19:07, Marcin Jan pisze:
    > Witam
    > Czy są jakieś minimalne wymaganie co musi być w umowie k-s?
    > Konkretnie chodzi mi o to czy musi być w umowie k-s adres
    > (pobytu,zamieszkania) sprzedającego?

    Jeśli go zabraknie, albo jeśli zabraknie np. adresu zamieszkania
    współwłaściciela (albo adnotacji że zamieszkały jak wyżej) to masz 99%
    pewności że odmówią Ci zarejestrowania samochodu.

    > Jak tak to z czego to wynika KPA? KC?

    Z widzimisię pani w WK? "Podstawa prawna" taka, że mają być dane zgodne
    z danymi w DR.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: