  • 1. Data: 2011-11-09 09:29:23
    Temat: Kielce-Zakopane jak przez Kraków
    Od: "Wawelski" <M...@p...pl>

    Witam,
    jutro czyli 10 listopada 2011(początek długiego weekendu :-)
    wybieram sie do Zakopanego.
    No wiem, że prosta droga ale chciałbym porosić o sugestie
    jeśli chodzi o przejazd przez Kraków. Niestety dotrę do niego
    w godzinach 16-17 więc w szczycie.
    Wymyśliłem sobie, że zjadę z siódemki przed Krakowem i przez Zielonki
    dojadę do węzła Modlnica no i dalej na południe obwodnicą autostradową
    do Zakopianki. Dobra to opcja?
    A może lepiej skręcić dopiero w Opolską i do obwodnicy jechać estakadą
    nad Rondem Ofiar Katynia?
    Ewentulanie po prostu jechać przez Centrum Al. Słowackiego do Mostu
    Dębnickiego?
    Priorytem jest dla mnie czas przejazdu nie jego długość. Jeszcze
    przyszło mi do głowy ominąć cały Kraków od wschodu jakimiś bocznymi
    drogami?
    Dziękuję za pomoc
    i pozdrawiam
    Michał C."Wawelski"

  • 2. Data: 2011-11-09 11:01:59
    Temat: Re: Kielce-Zakopane jak przez Kraków
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 09.11.2011 09:29, Wawelski pisze:
> [...]
    > Priorytem jest dla mnie czas przejazdu nie jego długość. Jeszcze
    > przyszło mi do głowy ominąć cały Kraków od wschodu jakimiś bocznymi
    Opcja przez Zielonki jest zdecydowanie najlepsza. Co prawda jest troszkę
    "kręcenia", ale jak masz navi to spoko, a czasowo wyjdzie i tak
    najlepiej i ruch powinien być umiarkowany.
    Z siódemki do centrum Zielonek. Przez ul. Na Zielonki, Łokietka, Gaik do
    Modlniczki a potem to już tylko obwodnica ....

    Pozdro
    WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
    Kolor czarny
    Jeszcze bez naklejki
    ============================

  • 3. Data: 2011-11-09 11:11:06
    Od: "Wawelski" <M...@p...pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <c...@w...pl> napisał
> [...]
    > Z siódemki do centrum Zielonek. Przez ul. Na Zielonki, Łokietka,
    > Gaik do Modlniczki a potem to już tylko obwodnica ....

    Dziękuję bardzo.
    Tak właśnie za pomocą navi pojadę :-)

    Pozdrawiam
    Michał C."Wawelski"

  • 4. Data: 2011-11-09 11:36:03
    Od: Tomasz <u...@c...com>

    >  Dziękuję bardzo.
    > Tak właśnie za pomocą navi pojadę :-)

    Miłego stania w korku w centrum Zielonek :-(
    No ale chyba alternatywy dużej nie ma, może ewentualnie przez
    Witkowice do Opolskiej.

    Marcin

  • 5. Data: 2011-11-09 12:16:24
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Priorytem jest dla mnie czas przejazdu nie jego długość.

    Mam nadzieję, że jesteś świadomy tego, że Kraków to może być "pikuś" jeżeli
    będzie najazd na Zakopane.
    Korki mogą być co kawałek, począwszy od zjazdu z autostrady na Zakopiankę,
    rozgrzebane Mogilany itd.
    Tutaj masz jeden z przykładów co się może dziać;-) :
    http://tnij.org/n5du
    Dobrze mieć plan B i w razie utrudnień ominąć Zakopiankę.

  • 6. Data: 2011-11-09 14:22:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wawelski" <M...@p...pl> writes:

> [...]

    Za serpentynami w prawo na Bibice, w Bibicach mykmyk w lewo i zaraz w
    prawo na Zielonki, w Zielonkach mykmyk lewo prawo w ul . ZiębyNa
    Zielonki, jeszcze raz mykmyk lewo prawo w Gaik, wyjeżdżasz w prawo na
    szosę do Olkusza, zaraz jest węzeł z obwodnicą i dalej jedzie się
    samo.

    Bądź czujny, żeby z Zakopianki uciec w razie czego.

    MJ

  • 7. Data: 2011-11-09 19:36:16
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Tutaj masz jeden z przykładów co się może dziać;-) :
    > http://tnij.org/n5du
    > Dobrze mieć plan B i w razie utrudnień ominąć Zakopiankę.

    Witam,
    A ktoredy polecasz ominac Zakopianke,
    Do Zakopanego wybieram sie w piatek rano, ale pewnie tez bedzie ciezko.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 8. Data: 2011-11-09 23:10:20
    Od: "Wawelski" <wawelski@CIACH TO.poczta.fm>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > samo.
    >
    > Bądź czujny, żeby z Zakopianki uciec w razie czego.

    Nastraszony przez Was, postanowiłem z obwodnicy zjechać do Wieliczki, potem
    na Dobczyce,
    Mszana Dolna, w Chabówce przez Zakopiankę, potem Czarny Dunajec, Chochołów i
    Zakopane :-)

    No zobaczymy czy to będzie słuszna koncepcja.
    Bo z drugiej strony może jednak duzo ludzi do Zakopanego sie nie wybierze...
    To nie możliwe, nie z moim szczęściem.

    Pozdrawiam i dziękuję za sugestie.

    Michał C. "Wawelski"

  • 9. Data: 2011-11-10 09:57:00
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Witam,
    > A ktoredy polecasz ominac Zakopianke,
    > Do Zakopanego wybieram sie w piatek rano, ale pewnie tez bedzie ciezko.
    > Dzieki, pozdrawiam
    > Adam

    Michał podał już przykład jak objechać i takiej opcji bym się trzymał.
    Jeżeli byś wjeżdżał na Zakopiankę wcześnie rano np. przed 7 to nie wiem czy
    w ogóle jest sens objeżdżać. Zawsze atualną sytuację drogową masz na:
    http://www.nadrodze.info/