  • 11. Data: 2009-05-11 07:33:58
    Temat: Re: Skoro wszyscy cos do ogladania pokazuja to ja tez - Miss Parowozow
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    085 pisze:

    Hej

    > ladnie. jakiego szkla uzywales do missek na wybiegu ? ladnie rysuje...

    Nikkor 70-200/2.8 VR.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 12. Data: 2009-05-11 15:48:42
    Od: H5N1 <m...@t...aster.pl>

    Dnia Fri, 08 May 2009 09:23:00 +0200, Kryhu raczył(a) był(a) napisać:

    > Hej
    >
    > Bez czarów z PSa, na szybko:
    >
    > http://www.krystian.witryna.pl/miss2009/

    Mam jedną uwagę natury technicznej. Za mało ujęć w bikini. ;)

  • 13. Data: 2009-05-11 18:19:56
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 11 of May 2009 17:48, H5N1 wrote:

    > Dnia Fri, 08 May 2009 09:23:00 +0200, Kryhu raczył(a) był(a) napisać:

    > Mam jedną uwagę natury technicznej. Za mało ujęć w bikini. ;)

    Ale jesteś wymagający... dla mnie mogłyby być nawet bez bikini :-P

    --
    nb

  • 14. Data: 2009-05-12 07:25:06
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > taki to pożyje :)
    > ciekawe kto takim dziewczyna foci śluby ? :)

    My ;) ale zdradze Ci moje obserwacje, dziewczyny zazwyczaj
    na te swoje sluby dodaja sobie lat i szpeca sie ciulowymi za
    mocnymi makijazami, beznadziejnymi udziwnionymi fryzurami,
    ciulowymi sukniami i wychodzi to co wychodzi :) Ale najlepsze
    jest, ze wszyscy tego dnia musza byc tym zachwyceni :D

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 15. Data: 2009-05-12 07:26:43
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Bez czarów z PSa, na szybko:
    >
    > http://www.krystian.witryna.pl/miss2009/

    fajna sesja ale juz tak abstrahujac smiac mi sie chce jak te wszystkie
    panny stoja niby na cos czekaja ale preza sie w kazda strone jak tylko
    potrafia :) czasem to komicznie wypada :)

    Roger

  • 16. Data: 2009-05-12 07:36:16
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    Hej

> [...]
    > ciulowymi sukniami i wychodzi to co wychodzi :) Ale najlepsze
    > jest, ze wszyscy tego dnia musza byc tym zachwyceni :D

    Ietam, takie panny często chcą przed ślubem sesję-prezent dla pana
    młodego, czyli jakaś rekompensata jednak jest ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 17. Data: 2009-05-12 18:19:38
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > fajna sesja ale juz tak abstrahujac smiac mi sie chce jak te wszystkie
    > panny stoja niby na cos czekaja ale preza sie w kazda strone jak tylko
    > potrafia :) czasem to komicznie wypada :)

    no właśnie - poza tym ze naprawde ladne niektore i zdjecia naprawde ok

    to takie pokazy to jednak takie bydełko na wybieguy - zal mi tych lasek
    troche ze dupą kręcą zamiast głową popracowac - smutne w pewnym sensie

    ale zdjecia super

    --

    Sebastian

  • 18. Data: 2009-05-12 20:47:58
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 May 2009 20:19:38 +0200, basti78 napisał(a):

    > to takie pokazy to jednak takie bydełko na wybieguy - zal mi tych lasek
    > troche ze dupą kręcą zamiast głową popracowac - smutne w pewnym sensie

    Pracuja tym co posiadaja lub co maja najlepiej rozwiniete.

    Kyniu