  • 1. Data: 2009-05-08 07:23:00
    Temat: Skoro wszyscy cos do ogladania pokazuja to ja tez - Miss Parowozow
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Hej

    Bez czarów z PSa, na szybko:

    http://www.krystian.witryna.pl/miss2009/

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 2. Data: 2009-05-08 07:25:48
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    Kryhu pisze:
    > Hej
    >
    > Bez czarów z PSa, na szybko:
    >
    > http://www.krystian.witryna.pl/miss2009/

    taki to pożyje :)
    ciekawe kto takim dziewczyna foci śluby ? :)

    niedzwiedz
    www.mariuszspruch.blogspot.com

  • 3. Data: 2009-05-08 07:37:08
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Niedzwiedz pisze:

    Hej

    > taki to pożyje :)
    > ciekawe kto takim dziewczyna foci śluby ? :)

    Przyjemne z pożytecznym, hyhy, zapytania o sesje indywidualne już są, a
    że wszystko to panny w wieku poborowym więc... ;)

    Kurde, teraz miałem jeszcze dla nich robić Miss Wielkopolski ale akurat
    ślub mam umówiony :/

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2009-05-08 07:40:14
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Niedzwiedz pisze:

    > taki to pożyje :)
    > ciekawe kto takim dziewczyna foci śluby ? :)

    ja bym powiedzial ze najladniejsze z tych dziewczyn to parowozy... zadna
    raczej nie kwalifikuje sie do tytulu miss, chociaz brzydkie nie sa...

    A gdzie to wszystko sie dzialo?

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 5. Data: 2009-05-08 07:56:35
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    KuFeL pisze:

    Hej

    > ja bym powiedzial ze najladniejsze z tych dziewczyn to parowozy... zadna
    > raczej nie kwalifikuje sie do tytulu miss, chociaz brzydkie nie sa...
    >
    > A gdzie to wszystko sie dzialo?

    Dworzec PKP Poznań Główny -> pociąg do Wolsztyna -> Parowozownia Wolsztyn.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2009-05-08 07:57:51
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > ja bym powiedzial ze najladniejsze z tych dziewczyn to parowozy... zadna
    > raczej nie kwalifikuje sie do tytulu miss, chociaz brzydkie nie sa...

    druga w tym rzędzie.. unikała fotografa jak tylko mogła;)
    http://www.krystian.witryna.pl/miss2009/page_12.html

    pozdrawiam
    marek

  • 7. Data: 2009-05-08 09:51:52
    Od: j...@g...pl

    On 8 Maj, 09:23, Kryhu <k...@p...pl> wrote:
    > Hej
    >
    > Bez czarów z PSa, na szybko:
    >
    > http://www.krystian.witryna.pl/miss2009/

    O kurcze ... prawie jak w pociągu do Czech (tym za darmo).

  • 8. Data: 2009-05-08 10:14:16
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja bym powiedzial ze najladniejsze z tych dziewczyn to parowozy... zadna
    > raczej nie kwalifikuje sie do tytulu miss, chociaz brzydkie nie sa...

    Eeee nie przesadzajmy - moj typ ;)
    http://www.krystian.witryna.pl/miss2009/page_37.html

    pozdro

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 9. Data: 2009-05-08 10:44:12
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > Kurde, teraz miałem jeszcze dla nich robić Miss Wielkopolski ale akurat
    > ślub mam umówiony :/

    Jeśli to własny ślub to tym bardziej lepiej pojechać na misski :-)

    ~BitPump

  • 10. Data: 2009-05-10 23:33:09
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Hej
    >
    > Bez czarów z PSa, na szybko:

    ladnie. jakiego szkla uzywales do missek na wybiegu ? ladnie rysuje...

    p, zul