    From: "vari" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Skandaliczne zachowanie Orange !
    Date: Tue, 8 Feb 2011 18:17:40 +0100

    Moja żona, prowadząca działalność gospodarczą posiada dwie usługi w tej
    niegodnej już z mojej strony polecenia firmie.
    Jedną usługą jest Orange Freedom ADSL na BSA TPSA.
    Drugą usługą - w innej lokalizacji - jest Orange Freedom Pro.
    I to tę usługę Orange rozmnożył i tak wystwia faktury.
    Na dodatek nie odpowiedział w ustawowym terminie 30 dni na reklamację
    (podobno negatywnie rozpatrzoną) i upiera się, że te 30 dni niczego nie
    dotyczy i trzeba "cierpliwie oczekiwać na list polecony z poczty".
    Dowód złożenia reklamacji mamy z datą jej wpływu do Orange.
    Oni nie mają nic.
    Ponadto, założyli nam inne, nowe konto klienta i tam podobno "świadczą" tę
    drugą Orange Freedom Pro.
    Chodzi o ten uszkodzony już w salonie modem, który oddałem otrzymując pismo
    "natychmiastowego" ROZWIĄZANIA UMOWY - "brak zapasopwych modemów na
    stanie".
    Wymusiłem (coś mnie tknęło) aby facet na moim egzemplarzu ręcznie dopisał
    "zwrócono modemo-router i kratę"/
    No i mam to ale oni się upierają, że "nie mają tego w systemie".
    Straszą już sądem.
    Skubańcy !
    Jak to to dobrze, że umowę Orange Freedom ADSL mam już zgłoszoną
    "oświadczeniem woli" aby nie przedłużali i nawet potwierdzili to pisemnie "z
    ubolewaniem i z nadzieją zmiany decyzji".
    Na to bym już nie liczył.
    Chcą iść na udry ?
    Era już raz poszła.
    Podpisała w polowie lat 90-tych (sam początek ich działalności) umowę w ICH
    salonie (a nie podwykonawca) z ZAPEWNIENIEM że można korzystać z usług po
    wyjścu z salonu.
    Okazało się, że w całym Świnoujsciu nie mają jeszcze sieci i konsultant w
    twarz się śmiał, że "może pani jeździć do Poznania....".
    Żona po prostu nie płaciła ale pisała reklamacje (odrzucane).
    ERA (ERA nas) pozwała do sądu i ... przegrala w obu instancjach.
    Wg logów na żądanie sądu wynikło, że aparat ANI RAZU nie zalogował się do
    sieci.
    Czyżby Centertel chciał powtórzyć taki manewr ?
    Ale tu jest Maciej Bembenek, jest portal Telepolis i są telewizyjne programy
    interwencyjne.
    Teraz nie będzie im tak łatwo a wtedy nawet im się nie udało.
    Operatorzy cholerni.....
    vari