eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSkandaliczne zachowanie Orange !Re: Skandaliczne zachowanie Orange !
  • Data: 2011-02-08 21:09:07
    Temat: Re: Skandaliczne zachowanie Orange !
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > No i mam to ale oni się upierają, że "nie mają tego w systemie".
    > Straszą już sądem.
    > Skubańcy !

    z Twoich wypowiedzi wnioskuje, ze wg Ciebie:
    - po drugiej stronie siedza zywi ludzie, ktorzy znaja sie na rzeczy i
    rozumieja co sie do nich mowi/pisze
    - chca Tobie czy w ogole abonentowi zrobic na zlosc, "upieraja sie" itp.
    wg mnie jest w tym ziarno prawdy, a mianowicie w radach nadzorczych i
    zarzadach rzeczywiscie zasiadaja ludzie, ktorzy chca naszego dobra, pomimo
    tego, ze my (abonenci) nie chcemy im tego dobra dobrowolnie oddac
    jednak to, co opisujesz, to nie rozgrywka pomiedzy panem lebiedziem, a Toba,
    tylko:
    - zle zaprojektowany system obslugi klienta
    - pojedyncze bledy ludzkie, glupota, niefrasobliwosc, niesolidnosc na
    roznych etapach realizacji zamowien i oslugi posprzedaznej
    to wszystko powoduje, ze abonent, ktory mysli zazwyczaj o swoim interesie i
    sprawe traktuje osobiscie pojmuje rzecz jako wojne z czlowiekiem / ludzmi,
    ktorzy chca mu zrobic na zlosc

    wezmy dla przykladu to "straszenie sadem"
    nie mam absolutnej pewnosci, ale zakladam, ze to zwykly etap sprawy, pismo
    generowane automatycznie
    ot, ktos tak zaprojektowal to sie pismo wyslalo i tyle
    statystycznie zadziala to dobrze, w przypadku pojedynczych abonentow
    zadziala zle, ale dla operatora liczy sie statystyka, a nie pojedynczy (w
    dodatku taki jak Ty :) abonent

    pisze mi sie latwo (bo z boku), a sam wlasciwie podobnie podchodze do takich
    spraw
    jednak, dla wlasnego zdrowia, trzeba starac sie zachowac dystans i
    zrozumiec, ze po drugiej stronie siedzi skrypt, wzglednie bialko otumanione
    skryptem i nerwowe (wrzaskliwe) podejscie skutkuje tylko czasami
    lepiej jest uzywac srodkow typu reklamacja, skarga, pozew itp.

    ostatnio mialem taki przypadek, juz ktorys raz z rzedu, ze dostalem fakture
    z gts-u za uslugi, ktorych ani nie zamawialem, ani gts nie zrealizowal, a
    konkretnie preselekcje
    jak niektorzy wiedza, zlecenie mozna wyslac do bazanciarni samodzielnie,
    albo przez OA (prefiksowego operatora alternatywnego)
    jesli bazanty zlecenie zrealizuja, to abonent i OA otrzymaja pisemne
    potwierdzenie
    gts na podstawie takiego potwierdzenia uwaza, ze zlecenie szlo przez niego i
    kasuje 6,5 netto za numer
    pierwsza reklamacja, pomimo jasnego stanu faktycznego zostala odrzucona
    (przez starszego specjaliste)
    kolejne, poparte argumentem o mozliwej w kazdej chwili zmianie operatora,
    byly uznawane
    czyli wypadaloby w koncu poprawic regulke naliczania oplat, a oni dalej
    swoje
    i pierwszy odruch jest faktycznie taki, ze czlowiek sie zastanawia, co to za
    pacjenci tam siedza i zlosliwie naliczaja oplaty
    a tymczasem wina lezy po stronie jednego-dwoch ludzi, ktorzy kiedys tak
    postanowili i do tej pory nie wpadli na to, ze sie pomylili

    konczac sluzbe zycze spokojniejszego podejscia do systemow wszelakich,
    zwlaszcza tych drozszych w zakupie i eksploatacji, bo to delikatne i
    rozkapryszone bestie
    swoja sprawe zakonczysz na etapie operatora, jesli trafisz na rozumnego
    czlowieka, ktoremu jeszcze sie cos chce (pozdrawiam tych rozumnych z ocs),
    albo zastosujesz wariant z uzyciem mediow
    a jesli nie, to powloczysz sie po sadach w warszawie w terminach odleglych,
    to tez bedzie jakies doswiadczenie

    dobrej nocy zycze


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: