  • 11. Data: 2019-05-24 15:35:47
    Temat: Re: Samo zło :-)
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-05-24 o 14:00, viktorius pisze:

    > Ale on zglebiał gościa zderzakiem i kołem. Ja myślałem o bardziej
    > cywilizowanych metodach, np złapać za reke, "stój bo strzelam" ;)

    Albo rowerzystę do bagażnika i do lasu z nim.;)

  • 12. Data: 2019-05-24 15:48:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote:
> [...]
    erzysta-co-robic-gdy-dojdzie-do-zderzenia-z-rowerzys
    ta.html#s=BoxOpLink

    > Albo zglosic szkode u siebie i niech ubezpieczyciel rowerowca sciga.

    Jasne, a Ty płacisz ,,udział własny", który w kolizji z rowerzystą może być
    większą częścią szkody.

  • 13. Data: 2019-05-24 15:52:04
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-05-24 o 15:35, nadir pisze:

    > Albo rowerzystę do bagażnika i do lasu z nim.;)

    Jak ma w lesie jakiś słoik z kasą zakopany, to OK, można go brać do
    lasu. W innym przypadku szkoda paliwa, lepiej go zawieźć do jego domu,
    albo najlepiej pod bankomat. Albo do babci, niech wyskakuje z kasy jak
    wnuczek narozrabiał :)

    --
    viktorius

  • 14. Data: 2019-05-24 17:32:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2019 o 13:10, viktorius pisze:

    > Jeszcze prostsza jak masz weksel, odchodzi ustalanie winy, wysokości
    > szkody, nie potrzeba rzeczoznawcy itp.

    Chyba bym musiał na łeb upaść, żeby weksel podpisać.

    Shrek

  • 15. Data: 2019-05-24 19:18:02
    Od: Jawi <o...@i...pl>

    W dniu 2019-05-24 o 13:04, r...@k...pl pisze:
    > A w sumie coś mógłbyś polecić?

    Ale co tu polecać, takie OC za 30-50 pln mam teraz w Uniqa, ale to jest
    dodatek do ubezpieczenia mieszkania. Pewnie inni ubezpieczyciele też
    dają podobne. Przy samym OC wyjdzie odrobinę drożej pewnie. Dobre jest
    to, że działa dla każdego kto jest zameldowany w ubezpieczonym
    mieszkaniu i ubezpiecza nie tylko od szkody wyrządzonej rowerem, ale
    także szkody wyrządzone przez psa, kota i teściową etc. Generalnie
    trzeba być w obecnych czasach niezłym kamikadze by nie skorzystać z
    podobnych OC na rower kiedy jeździ się na co dzień.

  • 16. Data: 2019-05-24 23:33:56
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-05-24 o 15:48, Pszemol pisze:

    > Jasne, a Ty płacisz ,,udział własny", który w kolizji z rowerzystą może być
    > większą częścią szkody.

    Chyba jednak bardziej skuteczna jest metoda na taksówkarza. Nic nie
    wskórasz, to chociaż rozjedź krnąbrnego rowerzystę :D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 17. Data: 2019-05-25 08:29:12
    Od: p...@g...com

    Napisz do niego czy to dla dobra decyzja. Adres będzie miał ten sam przez dłuższy
    czas ;-)
    Najlepsze że miał dashcama więc szansa na zidentyfikowanie rowerzysty była. To nie
    GTA tu cela jest realna ;-)

  • 18. Data: 2019-05-25 13:57:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2019 o 08:29, p...@g...com pisze:
    > Napisz do niego czy to dla dobra decyzja.

    Nie trzeba pisać - było jak płakał do kamery. Chyba nie ze szczęścia.
    Większość tutejszych mądrali mocnych w gębie będzie tak samo płakać, jak
    będą mieli okazję (oby nie) sprawdzić prawidłowość swojego rozumowania w
    praktyce.

    Shrek.

  • 19. Data: 2019-05-25 19:18:46
    Od: p...@g...com

    Niemniej przed takimi mistrzami też jakoś trzeba się zabezpieczyć. Kamera musi być
    ;-)
    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,hulajno
    ga-wjechala-na-czerwonym-wypadek-z-holownikiem,29186
    2.html

  • 20. Data: 2019-05-25 20:39:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2019 o 19:18, p...@g...com pisze:
> [...]
    ;-)
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,hulajno
    ga-wjechala-na-czerwonym-wypadek-z-holownikiem,29186

    Warto. Warto też rozumieć przepisy (w oderwaniu ot tej hulajnogi), żeby
    potem nie było - "przeca wtargnoł - toć widać zem jechoł to zywe nie ma
    prawa leźć mnie pod koło - wysoki sond patszy, bo mnie sostrzeniec
    kamere do szyby przymontował , wszytko siem kamerowała, to nie ma żem ja
    winny!" a potem, "jak to ja winny? I co z tego, że łon mioł
    pierwszeństwo? zywemu nie wolno wtargiwać jakiem ja jode! - tak monde
    ludzie na jusnetach pisali, a tera trza siedziec w pudle" ;)

    Shrek