  • 1. Data: 2019-05-23 14:48:55
    Temat: Gdzie jest zlodziej w moim aucie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ktos produkuje dzis GPS tracker do auta który mnie bedzie
    informowal na bieżąco o aktualnej pozycji mojego auta?
    Który może wysłać SMSa gdy auto ruszy po dłuższym postoju?
    Albo wysłać SMSa gdy auto wyjedzie poza geograficzny obrys?

  • 2. Data: 2019-05-23 15:01:51
    Temat: Re: Gdzie jest zlodziej w moim aucie?
    Od: p...@g...com

    3xtak

    tk102b

    https://www.ebay.de/i/254211812819?chn=ps

    tylko trzeba zalozyc mocniejsza baterie (np od nokii) albo podlaczyc do powerbanka

  • 3. Data: 2019-05-23 18:51:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W hameryce kradna takie klunkry jak masz? Na aliexpress widzialem takie ustrojstwa
    zapakowane w obudowe przekaznika samochodowego. Doskonala zmylka bo przekaznik jest
    czyms naturalnym w samochodzie a jakies wypasione pudelko nie.

  • 4. Data: 2019-05-23 18:56:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    czyms naturalnym w samochodzie a jakies wypasione pudelko nie.

    Może ma już Teslę.

    Robert

  • 5. Data: 2019-05-23 19:31:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może ma już Teslę.

    Tesla ma tracker firmowo;)

    Shrek

  • 6. Data: 2019-05-23 19:34:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 23 May 2019 07:48:55 -0500, Pszemol

> [...]
    > Który może wysłać SMSa gdy auto ruszy po dłuższym postoju?
    > Albo wysłać SMSa gdy auto wyjedzie poza geograficzny obrys?

    Produkuje. Tak samo jak produkuje zagłuszacze sygnałów GPS/GSM.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2019-05-23 19:45:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > 3xtak
    >
    > tk102b
    >
    > https://www.ebay.de/i/254211812819?chn=ps
    >
    > tylko trzeba zalozyc mocniejsza baterie (np od nokii) albo podlaczyc do powerbanka

    Używałeś tego samemu?

  • 8. Data: 2019-05-24 06:02:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > W hameryce kradna takie klunkry jak masz?

    Naprawdę myślisz, że chwalę się tu wszystkim co mam?

    > Na aliexpress widzialem takie ustrojstwa
    > zapakowane w obudowe przekaznika
    > samochodowego. Doskonala zmylka

    Linka jakiegoś podasz?

  • 9. Data: 2019-05-24 06:03:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message

    > Może ma już Teslę.

    Nawet mi nie przypominaj :-)

  • 10. Data: 2019-05-24 08:15:56
    Od: p...@g...com

    --Używałeś tego samemu?

    tak, dioda led slabo widoczna, nietypowe zlacze ladowania, slaba bateria ale poza tym
    OK
    potrzebna karta sim najlepiej prepaid z pakietem sms
    apka na androida
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.au
    stral.gpscartracker.trial
    najlepiej podpiac z powerbankiem z passtrough np 10-ka LiPo styknie na tydzien
    postoju