  • 1. Data: 2019-05-23 13:02:01
    Temat: Kaskada
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dzis akcja "kaskadowy pomiar predkosci", bo sie kierowcy rozzuchwalili

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/now
    y-przepis-dotyczący-utraty-prawa-jazdy-zbiera-obfite
    -żniwo-a-dziś-z-pewnością-się-jeszcze-powiększy/ar-A
    ABMHmk

    A od jutra znow w gaz :-)

    Dajcie znac, czy gdzies wylegly suszarki ... u mnie pada, wiec
    predkosci mniejsze, a glina jak wiadomo na deszcu rozmiekka ... chyba
    niewiele z akcji wyjdzie :)

    Ja to teraz z punktami ?
    Bo Tusk cos zmienial, zmnienial, a potem wycofywal ... chyba teraz
    policja bardziej liczy na 50+ niz na punkty :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-05-23 13:30:30
    Temat: Re: Kaskada
    Od: p...@g...com

    raczej po strajku wzieli sie do roboty i to sa tylko konsekwencje :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=9ktTLEgKVt0

    3 klientow w 2 minuty, zrobisz 30-tu zeby wyrobic norme i lecisz na big maca :-)

  • 3. Data: 2019-05-23 17:48:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >raczej po strajku wzieli sie do roboty i to sa tylko konsekwencje :-)
    >https://www.youtube.com/watch?v=9ktTLEgKVt0
    >3 klientow w 2 minuty, zrobisz 30-tu zeby wyrobic norme i lecisz na
    >big maca :-)

    No nie wiem ... znajac policjantow, to w 2 minuty nawet jednego nie
    zrobia, a co dopiero 3.
    Co oni tam wypisuja u siebie ...

    No chyba ze jeden suszy, a pieciu wypisuje :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-05-24 18:56:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-23 13:30, p...@g...com wrote:
    > raczej po strajku wzieli sie do roboty i to sa tylko konsekwencje :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9ktTLEgKVt0

    Niszczenie trawnika