  • 1. Data: 2019-05-23 11:21:43
    Temat: Ulubione samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... Polakow

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/te-
    samochody-najchętniej-kupują-kowalscy-toyota-już-nie
    -jest-liderem/ar-AABr6L4

    1. Dacia Duster: 3154 egzemplarzy
    2. Toyota Yaris: 3034
    3. Skoda Fabia: 2374
    4. Fiat Tipo: 1912

    J.

  • 2. Data: 2019-05-23 11:33:08
    Temat: Re: Ulubione samochody
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 23 May 2019 11:21:43 +0200, J.F.

    > 4. Fiat Tipo: 1912

    O ile podium bez niespodzianki,
    tak 4. miejscem jestem zaskoczony. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2019-05-23 12:36:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Thu, 23 May 2019 11:21:43 +0200, J.F.

    >O ile podium bez niespodzianki,
    >tak 4. miejscem jestem zaskoczony. :P

    Zobacz jakie to ilosci ... fluktuacja, a nie statystyka :-)

    No i pewnie tani jest, co wszystko tlumaczy :-)

    Dalej ... troche znieksztalcaja, bo sie rozklada na wiele modeli.
    Toyota ma tam 6 modeli, Skoda 5, a fiat jeden.

    Tylko jedna sprawa zostaje ... Fiat przestal produkowac "maluchy", czy
    Polacy przestali je kupowac ?

    J.

  • 4. Data: 2019-05-23 13:04:15
    Od: p...@g...com

    --Tylko jedna sprawa zostaje ... Fiat przestal produkowac "maluchy", czy
    Polacy przestali je kupowac ?

    cena czyni cuda czyli jak masz malucha corsa/yaris w cenie tipo to wybor jest prosty

    mialo byc Argo ale ?

    https://antyauto.pl/fiat-argo-czyli-czwarta-generacj
    a-fiata-punto/
    https://www.youtube.com/watch?v=M_kriplP47A

  • 5. Data: 2019-05-23 17:04:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2019 o 11:21, J.F. pisze:
    > .... Polakow
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/te-
    samochody-najchętniej-kupują-kowalscy-toyota-już-nie
> [...]

    To nie są ulubione samochody, tylko takie które wydają się opłacalne.

  • 6. Data: 2019-05-23 17:05:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2019 o 12:36, J.F. pisze:
> [...]
    > Toyota ma tam 6 modeli, Skoda 5, a fiat jeden.
    >
    > Tylko jedna sprawa zostaje ... Fiat przestal produkowac "maluchy", czy

    To pierwsze.
    500 czyli auta klasy A, w cenie kompakta, nie można liczyć.

  • 7. Data: 2019-05-23 17:46:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >czy
    >Polacy przestali je kupowac ?

    >cena czyni cuda czyli jak masz malucha corsa/yaris w cenie tipo to

    Nie wiem czy sie zrozumielismy ...
    ... wybor jest widac trudny, bo yarisow sprzedalo sie wiecej niz tipo.

    Ale mnie chodzilo o maluchy marki fiat, ktore zawsze stanowily
    podstawe.

    Teraz to chyba 500 i panda ... ciagle w ofercie, a sie nie sprzedaja ?

    Fakt, ze jak patrze na ceny, to sie nie dziwie :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-05-23 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > O ile podium bez niespodzianki,
    > tak 4. miejscem jestem zaskoczony. :P

    Ze tak duzo czy ze tak mało?
    Bo reklamowali jakis czas ze to kosztuje 41kpln i kumpel zeznaje ze nawet
    spoko jezdzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 9. Data: 2019-05-24 08:35:34
    Od: p...@g...com

    --Ze tak duzo czy ze tak mało?

    duzo jak na Tipo (pol miliona w 3 lata) ale to 500-tka ciagnie sprzedaz, dziwne tez
    ze nie oferuja Argo w Europie (klasa Polo)

    --Bo reklamowali jakis czas ze to kosztuje 41kpln i kumpel zeznaje ze nawet
    spoko jezdzi...

    sasiad taksiarz kupil i mowi ze po C5 to taczka ale klient placi tyle samo :-)

  • 10. Data: 2019-05-24 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > sasiad taksiarz kupil i mowi ze po C5 to taczka ale klient placi
    > tyle samo :-)

    Hmm, wybór na taksówke ciekawy ale w takim razie trzbea tez załozyć ze
    mało awaryjny, kolejny plus.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis