    From: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: SGS+(i9001) czy LG Swift Black?
    Date: Thu, 08 Sep 2011 09:02:59 +0200

    Witam

    Poszukuję telefonu na androidzie do zastosowań ogólnych (rozmowy, smsy,
    nawigacja) i biznesowych (e-mail, kalendarz/organizer, przegl.
    dokumentów itd., wi-fi, możliwość podłączenia do lapka, jako przenośnego
    internetu), w gry właściwie nie gram, nie zamierzam też specjalnie
    oglądać filmów, ani teledysków. Do tego ważne są dla mnie gabaryty
    (płaski, duży ekran) i waga (mała, co dyskwalifikuje większość htc). O
    baterii nie wspominam.

    Czy ekran LG naprawdę jest taki super?

    Po odrobieniu pracy domowej, w ofercie, na którą praktycznie jestem
    zdecydowany, interesują mnie właściwie tylko te dwa modele (SGS II
    kosztuje więcej, niż chcę wydać).

    Pzdr
    cisiek