  • Data: 2011-09-09 12:54:47
    Temat: Re: SGS+(i9001) czy LG Swift Black?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-09 05:35, cisiek pisze:

    > A jak z baterią? Wiem, że najwięcej zależy od trybu użytkowania i
    > włączonych (a zwłaszcza wyłączonych) opcji, ale jak macie je pod jednym
    > dachem, to powinno się dać coś powiedzieć.

    Ciężko porównać. Przy intensywnym używaniu obydwa z biedą wytrzymują 2
    dni. Takie czasy, kupując smartfona z tak dużym ekranem trzeba się z tym
    pogodzić :(

    Subiektywnie wydaje mi się, że Samsung jest mniej prądożerny: korzystam
    z niego intensywniej, a wytrzymuje tyle samo, co LG. Zapewne różnicę
    robi oszczędniejszy wyświetlacz oraz nowsza wersja systemu, chociaż z
    drugiej strony godzina dziennie z Angry Birds i/lub Bugs Village na
    telefonie mojej żony też swoje robią ;-)

    > Czy prawdą jest, jakoby w Samsungu nie dało się wyłączyć automatycznego
    > łączenia z siecią? Jedna niewiasta twierdzi, że w jej SGS II "to se ne
    > da" - różnicy pod tym względem być nie powinno przy A2.3 i Touchwiz3.0?!

    Oczywiście, że "se da". Być może rzeczywiście Samsung nie pytał o to
    przy pierwszym włączeniu, już nie pamiętam...

    Marek