  • Data: 2011-09-09 03:35:19
    Temat: Re: SGS+(i9001) czy LG Swift Black?
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, czy pominąłem coś istotnego, ale obydwa telefony są w sumie
    > dość podobne. Wiadomo, Android :)

    A jak z baterią? Wiem, że najwięcej zależy od trybu użytkowania i
    włączonych (a zwłaszcza wyłączonych) opcji, ale jak macie je pod jednym
    dachem, to powinno się dać coś powiedzieć.

    Czy prawdą jest, jakoby w Samsungu nie dało się wyłączyć automatycznego
    łączenia z siecią? Jedna niewiasta twierdzi, że w jej SGS II "to se ne
    da" - różnicy pod tym względem być nie powinno przy A2.3 i Touchwiz3.0?!

    cisiek@[]>