  • Data: 2011-09-20 05:24:21
    Temat: Re: SGS+(i9001) czy LG Swift Black?
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podrążę jeszcze (pominę obsługę w orange - co wizyta, to inna
    informacja, a na koniec telefonu (SGS+) i tak nie ma, bo przyjeżdża
    sztuka na salon, więc kolejny miesiąc na decyzje...) - jak jest z
    łapaniem zasięgu i jakością rozmów? Czytałem, że LG jakością rozmów nie
    poraża, za to Samsung gubi zasięg. A w miejscu pracy mam z zasięgiem
    poważny problem (jeszcze na SE W880i), aczkolwiek inne tel. w Orange też
    się wykładają.
    cisiek@[]>