eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRoznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych › Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
  • Data: 2010-04-15 09:47:28
    Temat: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Z jakiego powodu benzynowe silniki samochowe konstruuje sie tak, ze
    praktyczny zakres predkosci obrotowych konczy sie na powiedzmy 6-7k
    rpm a motocyklowych na 15k rpm?

    Czy to Waszym zdaniem kwestia:
    - zywotnosci silnika
    - kosztow produkcji
    - inna...

    --
    pozdrawiam
    amos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.04.10 09:50 amos
  • 15.04.10 10:32 Jarecki
  • 15.04.10 10:31 krz
  • 15.04.10 10:45 WS
  • 15.04.10 10:45 Agent
  • 15.04.10 10:50 amos
  • 15.04.10 10:55 amos
  • 15.04.10 10:56 DoQ
  • 15.04.10 11:11 WS
  • 15.04.10 11:32 amos
  • 15.04.10 12:33 DoQ
  • 15.04.10 12:50 J.F.
  • 15.04.10 12:50 kakmar
  • 15.04.10 13:06 amos
  • 15.04.10 13:35 WS

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: