eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRoznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych › Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
  • Data: 2010-04-15 10:31:38
    Temat: Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
    Od: krz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    amos wrote:
    > Z jakiego powodu benzynowe silniki samochowe konstruuje sie tak, ze
    > praktyczny zakres predkosci obrotowych konczy sie na powiedzmy 6-7k
    > rpm a motocyklowych na 15k rpm?
    >
    > Czy to Waszym zdaniem kwestia:
    > - zywotnosci silnika
    > - kosztow produkcji
    > - inna...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > amos
    >

    Samochód z silnikiem kręcącym się do 15k rpm robił by hałas na drodze
    identyczny z boldami formuły 1 :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.04.10 10:45 WS
  • 15.04.10 10:45 Agent
  • 15.04.10 10:50 amos
  • 15.04.10 10:55 amos
  • 15.04.10 10:56 DoQ
  • 15.04.10 11:11 WS
  • 15.04.10 11:32 amos
  • 15.04.10 12:33 DoQ
  • 15.04.10 12:50 J.F.
  • 15.04.10 12:50 kakmar
  • 15.04.10 13:06 amos
  • 15.04.10 13:35 WS
  • 15.04.10 13:42 Miecio
  • 15.04.10 14:27 amos
  • 15.04.10 14:42 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: