  • Data: 2010-02-09 08:56:56
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za moich czasów jakoś nikt nie słyszał o "dysortografii", i jakby ktoś
    > takie
    > coś wymyślił, to rzeczywiście linijeczką po łapach...

    Tak, tak nie było też AIDS, ADHD,umysłowo chorych zamykano w lochach ..., a
    później był Oświęcim.

    To, że czegoś nie było za waszych czasów to nie znaczy, że to trzeba
    piętnować. Rzeczywiście istnieją ludzie, którzy potrafią ten sam wyraz
    napisać za każdym razem inaczej i to się nazywa dysorografia, dziwnym trafem
    jest tych osób coraz więcej(a może lepsze wykrywanie, tak jak w przypadku
    raka?). Da się to leczyć, ale w Polsce zamiast specjalistów rozumiejących
    temat mamy ignorantów takich co to krzyczą wpie... i nie robi błędów.

    Co do bicia dzieci przez nauczycieli jestem przeciw, Z jakiej racji ma się
    ktoś wyżywać na moim dziecku, ponieważ rano pokłócił się z żoną/mężem (albo
    mu nie dała :-D ) . Miałem w swoim życiu i takich co bili i takich co umieli
    zachwycić przedmiotem, jak myślicie których bardziej szanowano? Ci drudzy
    nie mieli żadnych problemów z dyscypliną. Jednym z nich był ksiądz u którego
    na Religi było cicho, po prostu umiał rozmawiać z młodzieżą . Była też
    nauczycielka J. Niemieckiego która sprawdzała obecność, prosiło się o
    możliwość wyjścia do toalety i można było nie wrócić już na lekcje.