  • Data: 2010-02-09 12:20:43
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem dysgrafikiem i dyslektykiem.
    > Nie uwierzysz, ile błędów robię w każdym pisanym poście. Ale je poprawiam.
    > A jak nie mogę poprawić, bo jest ich za dużo i jestem zmęczony, to
    > przepraszam czytających. O... Już zrobiłem 3 poprawki...
    > Widzisz tu jakieś błędy?

    Nie.

    Ja też się staram, ale czasem się przeoczy, zwłaszcza jak się coś dopisuje
    po sprawdzeniu błędów.

    Mnie denerwuje nagonka na takie osoby, jeżeli ktoś robi tyle błędów, to albo
    nie sprawdził albo ma jakiś problem z pisaniem i o tym nie uprzedził. Nawet
    jeśli uprzedzisz to potrafią ci napisać "Idź i nie grzesz więcej", a
    odpowiedzi na pytanie i tak nie dostaniesz.

    Nauczyłem się już, że zwłaszcza na grupach technicznych, lepiej nie zadawać
    prostych pytań, a broń boże podstawowych z uwagi że nie wie się nawet czego
    szukać. Lepiej od razu poprzedzić proste pytanie, pół stronicową przedmową o
    tym ile się ma lat, co się w życiu osiągnęło. Gdzie się szukało i ile stron
    się przejrzało choćby ich miało by być 100, aby jakiś narwaniec nie odpisał
    "A google przeglądałeś?". A jeszcze lepiej jak tacy narwańcy zaczynają się
    wywyższać pisząc nie wiedząc o czym piszą, a jedyną ich zasługą jest to że
    Ci odpisali i podpili sobie wyniki wyszukiwania swojej strony internetowej.
    Następnie opisać problem i to w najmniejszych szczegółach, a jak podasz za
    dużo to ci wytkną że dodałeś za dużo o jedną opcję, mimo że ta opcja dopiero
    pokazuje problem.

    Oczywiście ten wywód nie dotyczy osób które naprawdę pomagają innym i
    wiedzą, że to ich nie dotyczy.

    Dysortografi nie należy piętnować tylko napisać aby poprawił pisownię, a jak
    się nie dostosuje to porostu ignorować jego posty,a nie od razu ty taki
    owaki... i pisać o bolących oczach, i na siłe uszczęśliwiać tej osoby.

    I tyle, i o to mi chodzi.