  • Data: 2010-02-09 10:15:45
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello konsul41,

    Tuesday, February 9, 2010, 10:51:23 AM, you wrote:

    [...]

    > Poza tym Ja też mam dysortografię,

    Jasne. A jak mam dyspracę - zawsze jak mam pracować, to mi się spać
    chce.

    Co do reszty bełkotu a w szczególności dotyczącego podań o pracę - od
    tego są słowniki ortograficzne i narzędzia sprawdzania pisowni, żeby z
    nich korzystać. I pisanie z błędami w obecnym świecie tym bardziej
    świadczy o lenistwie. A to, że nawet nie sprawdziłeś informacji o
    Hawkingu, tylko usiłujesz poddać ją w wątpliwość ("jeżeli to o niego
    chodzi") świadczy o lenistwie niezbicie. I o pewnym - jakże klasycznym
    dla ortograficznych lenii - sposobie myślenia o reszcie społeczeńtwa:
    "nie będę się wysilał, bo mam papier i nie muszę a ONI się czepiają,
    bo ja jestem biedny dysbrain".

    Miałem okazję poznać w swoim długim życiu kilku ludzi, którzy naprawdę
    mieli problem. Od wczesnego dzieciństwa - bo to wtedy się ujawnia a
    nie na koniec podstawówki (czy obecnie gimnazjum) jak u dysbrainów. Ci
    ludzie ciężko pracowali, żeby jednak pisać z ilościa błędów nie
    odbiegającą on normy. I udawało im się.
    Prawdziwa dysortografia dotyczy ułamka procenta ludzi i nie jest
    zakaźna jak dysbrainia w podstawówkach dotycząca chyba już 30%
    uczniów. Nawet mój syn usiłował zostać dysbrainem - na szczęście udało
    mi się go od tego odwieść - mało brakowało a bym mu dysbrainię przez
    dupę wytłukł.

    [...]

    --
    Best regards,