  • Data: 2010-02-09 09:51:23
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stephen Hawking jest _żyjącym_ człowiekiem i pisanie o nim w czasie
    > przeszłym gdy używa się jego osoby jako argumentu w dyskusji jest
    > objawem skrajnego niedouczenia.
    >
    > To tyle na temat dysnauki, której uległeś.

    Nie dysnauki tylko dawno oglądałem o nim program tv (jakieś 15 lat temu) i
    nie myślałem że jeszcze żyje, jeżeli to o niego chodzi.

    Poza tym Ja też mam dysortografię, prawdopodobnie przeczytałem więcej
    książek niż połowa czytających ten post widziała. Pracuje jako księgowy,
    prywatnie zajmuję się informatyką, elektroniką, administruję serwerami w
    firmie w której pracuję . robię to co daje mi satysfakcję i teraz jak ktoś
    mi mówi, że skreśla moje podanie z powodu jednego czy dwóch błędów
    (oczywiście nie powinno się takiego podania przekazać), to Ja mówię, dla
    takiego pracodawcy nie ma sensu pracować, ponieważ nie zrozumie także tego,
    że pracownik potrzebuje urlopu, czy dziecko wymiotuje i trzeba iść z
    dzieckiem do lekarza. Kij ma zawsze dwa końce.

    To jest tak jak w tej anegdocie, "Jak nie masz konta email, to nie będziesz
    milionerem".

    O dysortografi:

    To nie jest lenistwo. Ze strony dysortografa wygląda to tak- jak inni uczą
    się języka obcego i piszą wyraz i za każdym razem mogą go napisać inaczej, i
    nie widzą w tym problemu, ponieważ ich mózg uważa że ten wyraz napisany jest
    prawidłowo. Znając zasady ortografii i tak za każdym razem napiszą inaczej.
    To jest od nich nie zależne.