  • Data: 2010-12-05 19:16:11
    Temat: Re: zmiana żarówek H4 na lepsze
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-05 14:15, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > mam zwykłe zarówki H4, czyste dobrze ustawione lampy. Ciemno jest przed
    > moją Xsarą jak przed maluchem z 1976roku. Niewiem dlaczego.

    Jechałem kiedyś dość leciwą Xsarą Picasso (nie wiem na ile to będzie tu
    różnica w stosunku do kombi), ale świeciło to bardzo dobrze.

    Mimo wszystko problemów szukał bym w czym innym niż żarówkach.

    Najczęściej problemem jest elektryka - zmierz pod obciążeniem napięcie
    na kostce żarówki. Stare przewody i styki potrafią narobić tam strat i
    potem się okazuje że na żarówce jest np. 2V mniej niż na akumulatorze.

    Sprawdź też reflektor - może lustro już mało odbija?

    Może przednia szyba? (otwórz boczną szybę, wystaw głowę i wtedy sprawdź
    czy nie będzie widać dużo lepiej)