  • Data: 2010-12-05 22:38:03
    Temat: Re: zmiana żarówek H4 na lepsze
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:

    > Tak, mam jedynke kombi. jakie były w xsarze2 żarówki/reflektory w
    > 2000roku? Poziomowane automatycznie i spryskiwacze w zderzaku?

    ja mialem II-ke z konca 2000 roku - zarowki H7 (mijania), H3 p.mgielne),
    H1 (drogowe).
    (w zderzaku w II nie bylo zadnych reflektorow, dopiero po FL w 2003
    przeniesiono przeciwmgielne z reflektora do zderzaka)

    reflektory byly poziomowane elektrycznie (to juz standard) - ale
    konstrukcyjnie inne niz w I.
    Spryskiwacze tez byly ale w wersji exclusive.

    --
    pozdr
    Adam (AL)