  • Data: 2010-12-08 00:33:52
    Temat: Re: zlacza kompresyjne PCT
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-07 21:22 identifikator: 20040501 napisał(a):

    > czy Ktoś może mi wyjaśnić co to są złącza kompresyjne (instalacje
    > antenowe TV)?

    Przeznaczone do zaciskania (musisz mieć zaciskarkę).
    W przeciwieństwie do złącz nakręcanych na przewód.
    Jeżeli zaciskanie jest wykonane porządnie i dobrym sprzętem to złącze
    kompresyjne ma znacznie lepsze parametry i trwałość niż ręcznie zakręcane.

    Tak np. wygląda zaciskarka:
    http://www.dipol.com.pl/zaciskacz_uniwersalny_pct-ai
    o-ct_do_zlaczy_kompresyjnych_bnc_f_iec_rca_E80075.ht

    A tak wtyczka do zaciskania:
    http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_kompresyjne_do_kabl
    i_rg-59_camset_pct_E80320.htm

    --