  • Data: 2021-10-28 00:33:00
    Temat: Re: zima idzie, o akumulatorach i kryzysie.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 27 października 2021 o 04:42:28 UTC-5 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    ..

    > W zeszłym miesiącu kupiłem akumulator. Od razu założyli w samochodzie i odpalił. To
    znaczy że naładowany był. Więcej ładowaniem napsuli sobie ludzie akumulatorów niż w
    sposób naturalny się zużyło.

    Nowy podpialem po "mundra" ladowarke i pare godzin go ladowala.
    Ogolnie doladowauje akumulator raz czy dwa razy na rok.No chyba ze czesto jezdze.
    Wtedy nie laduje wcale.
    Ten podlaczylem zeby wiedziec co sie dzieje. Kij wi ile ten aku w sklepie stal.