  • 11. Data: 2011-03-23 20:47:47
    Temat: Re: zdjecia z Afryki Wschodniej
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:178f.0000032f.4d86863f@newsgate.onet.pl...

    > A poza tym - małpy rządzą !
    30 zdjęcie - goryl ma srebrne zęby. :-)

  • 12. Data: 2011-03-24 07:16:53
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "Andrzej R" <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >miejscu gdzie są w jakimś stopniu przyzwyczajone do ludzi (szczególnie
    >takich, którzy od czasu do czasu przykładają do oka puszkę z długim
    >obiektywem:-)). A jeżeli wszystko działo się w całkiem "naturalnej naturze"
    >to jakim sprzętem i z jakiej odległości było realizowane.
    >Pozdrawiam
    >Andrzej
    >PS.
    > Takie myśli mnie naszły, bo te goryle na zdjęciach wyglądają na całkiem
    >"wyluzowane" i zachowujące się tak jakby nic nie zakłócało ich spokoju i w

    To jest ich naturalne srodowisko, ale one sa przyzwyczajone do ludzi bo
    codziennie jest u nich grupa 8 osob, ktorzy zaplacili po 500$ za godzine
    ogladania ich ;)

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 13. Data: 2011-03-24 07:18:40
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Najlepiej sie kadruje podczas wykonywania zdjęć. :)
    >
    >jeśli używasz AFa to: złap ostrość, przekadruj, strzel.

    Latwo mozna sobie mowic. Pojedz tam i postrzelaj zdjecia, gdzie bedziesz
    mial choc 5 sekund na przemyslanie kadru...

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 14. Data: 2011-03-24 07:21:38
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    >Kadr kadrem, kwestia gustu, ale nie wiem czy aparat czy obróbka w
    >photoshopie dały efekt cukierkowatości i nadużycia blura?

    Nie uzywam blura w ogole.
    W 99% tych zdjec jedynie rozjasnialem cienie i robilem lekki unsharp
    mask.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 15. Data: 2011-03-24 21:07:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Wasil wrote:

    > Latwo mozna sobie mowic. Pojedz tam i postrzelaj zdjecia, gdzie
    > bedziesz mial choc 5 sekund na przemyslanie kadru...

    a co rzucali w was kamieniami czy strzelali z kałasza?

  • 16. Data: 2011-03-25 07:19:47
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >a co rzucali w was kamieniami czy strzelali z kałasza?

    Byles kiedys w Afryce?

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 17. Data: 2011-03-25 08:40:18
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Wasil" napisał w wiadomości grup
    com...

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >a co rzucali w was kamieniami czy strzelali z kałasza?

    Byles kiedys w Afryce?
    *********************

    Pewnie nie był. Dla tego pyta.
    Ja też chętnie bym się dowiedział,
    co uniemożliwiało kadrowanie.

    JD

  • 18. Data: 2011-03-25 09:40:06
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    JD napisał(a):
    > Byles kiedys w Afryce?
    > *********************
    > Pewnie nie był. Dla tego pyta.
    > Ja też chętnie bym się dowiedział,
    > co uniemożliwiało kadrowanie.

    K...a ale macie problemy. Odpowiem za niego.
    On to pierdoli. Woli mieć zajebista pamiątkową fotkę, a nie zajebiste
    kadry, które i tak tu wiecznie dla kogoś będą zjebane.
    Sami sobie je wykadrujcie jak was w ślepia kuje.
    Chyba odpowiedział co i jak, tylko Wy czytać nie potraficie.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2011-03-25 10:06:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 25, 5:40 am, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > JD napisa (a):

    > K...a ale macie problemy. Odpowiem za niego.
    > On to pierdoli. Woli mie zajebista pami tkow fotk , a nie zajebiste
    > kadry, kt re i tak tu wiecznie dla kogo b d zjebane.
    > Sami sobie je wykadrujcie jak was w lepia kuje.
    > Chyba odpowiedzia co i jak, tylko Wy czyta nie potraficie.

    Popieram w 100%
    Tutaj zawsze znajda sie mendy, ktore trzeba chyba przepraszac za to,
    ze sie robi zdjecia i chce sie je pokazac.

  • 20. Data: 2011-03-25 15:06:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > Sami sobie je wykadrujcie jak was w ślepia kuje.
    > Chyba odpowiedział co i jak, tylko Wy czytać nie potraficie.

    byle jakie kadry powodują że zamiast mieć dobre zdjęcia ma tylko zajebiste
    fotki.