  • 1. Data: 2011-03-18 20:16:34
    Temat: Zdjecie tygodnia - a moze wewnetrzne grupowe?
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    Jako ze najwyrazniej impreza zdechla juz jakis czas temu, a wielu
    ludziom sie podobala, to moze ja wskrzesic na troche mniejsza skale?
    Bez konkursu, bez nagrod, po prostu dla wlasnej satysfakcji...
    Kazdy moze wrzucic swoja fotke jako interpretacje tematu. Oczywiscie
    komentarze mile widziane - i te pozytywne i te konstruktywnie
    krytyczne.

    Co wy na to?

    To moze tydzien pierwszy: WIOSNA

    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/5442072250/in/
    photostream/lightbox/

    Agnieszka
    --
    and more
    http://flickr.com/jazzwink

  • 2. Data: 2011-03-19 12:30:22
    Temat: Re: Zdjecie tygodnia - a moze wewnetrzne grupowe?
    Od: " Mister Proper" <m...@N...gazeta.pl>

    Agnieszka Krysiak <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Kazdy moze wrzucic swoja fotke jako interpretacje tematu. Oczywiscie
    > komentarze mile widziane - i te pozytywne i te konstruktywni> Co wy na to?

    Piękna wiosna,
    Przed tygodniem była też w Krakowie gdzie spotkaliśmy się:

    http://gigaimg.com/images/59686329574403673535.jpg

    Pozdrawiam,
    MP