  • Data: 2010-01-04 18:29:01
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtekk" <u...@w...pl> napisał
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    >wiadomości
    >> gorsza matryca,
    > To fakt. Tu jest przepaść.

    No, jak widac po serii np mikro 4/3 sa szanse na taka sama matryce.

    > Czasami tak, czasami nie. Lustrzanki raczej nastawione są na
    > zewnętrzne lampy
    > błyskowe, tak więc wbudowana lampa jest często szczątkowa. Do
    > tego jeszcze moc
    > lampy można nadrobić wysokim ISO.

    Ale do lustrzanki mozna ta lampe dolozyc.
    A w kompacie - kombinuj szyne/uchwyt, fotocele do wyzwalania, ustaw
    ja na nie wiadomo ile blyskow .. i skonczy sie tak ze zostaje
    wbudowana i nawet mimo wysokiego ISO dalej niz na 2m nie starcza
    :-(

    > Też mniejsze rozmiary, a w związku z tym mniejsze baterie.
    > Ale jak da się wycisnąć 400-500 fotek, to jest akceptowalne
    > zużycie :)

    Ale nie tylko o ilosc fotek chodzi, tylko czy ile kompletow baterii
    trzeba zmienic przez 8h impreze jesli sie ciagle ma aparat "w
    pogotowiu".

    > Nawet z pre-focusem, lub z ręczną ostrością jest wolniejsza
    > reakcja w
    > kompaktach. To nie z focusa wynika. Obstawiam, że winę ponosi
    > permanentny live
    > view w kompaktach - przed zrobieniem fotki trzeba zresetować
    > matrycę i stąd opóźnienie.

    Ja tam nie wiem, ale wydaje mi sie ze to sie robi elektronicznie i
    szybko ..

    J.