  • Data: 2010-01-04 19:41:45
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-04 17:08:50 +0100, "Wojtekk" <u...@w...pl> said:

    > W moim aparacie jest to równie łatwe i wygodne jak w lustrzance.

    Proszę, zademonstruj efekty i opisz sytuacje w jakich to miało miejsce.
    Bo mam niejakie wątpliwości co do sterowania GO na matrycy 1/2.33.

    > Po złapaniu ostrości następne opóźnienia są prawie bez znaczenia.

    Jest wystarczająco znaczące, że model (np. pies, dziecko czy
    niepozujący dorosły) zdąży zmienić ustawienie z fajnego, na "do
    wyrzucenia".

    > Jeśli chodzi trafność ekspozycji, to tak samo jak w lustrzance, trzeba
    > wiedzieć na co wycelować. Można wybrać sposób pomiaru i pomiary są
    > powtarzalne.

    O pomiarze światła nie było tu mowy. Ten w kompaktach jest
    wystarczająco dobry, a chwilami nawet lepszy niż matrycowy w wielu
    lustrach.

    de Fresz