  • Data: 2010-01-04 18:21:52
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: "085" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:47543a9e-3f7a-4f4f-aee4-e6707d781113@j24g2000yq
    a.googlegroups.com...

    > c450d bil na glowe precyzja ostrzenia.
    > a bez ostrosci nie ma zdjecia.

    ha!

    > dla przysl 3,2 ekw 420 mm masz na lustra obiektywy amatorskie o
    > jasnosci 5,6 lub 6,7

    ale tego nie mozna ot tak przeliczyc - podobnie jak glebia ostrosci przy f 4
    w kompakcie (mala matryca) i f 4 w lustrze (duza matryca) to nie jest ten
    sam otwor wzgledny (w kontekscie powierzchni, na jaka pada swiatlo)

    > do wyminionych zastosowan wystrcza , najczesciej mozna zrobic zdjecia
    > panoramiczne .
    > no i oczywiscie wasko z dlugiego konca - co jest zaleta jesli trzeba
    > cos przyblizyc jakis detal . np groznego psa z bepiecznej odleglosci.
    >
    > sprzet ktory bezapelacyjnie w kazdej sytuacji POZA podroza jest
    > lepszy od tego FZ50 kosztrowal mnie ok 16 000 pln i na wadze daje 4,8
    > kg. - za to juz mozna kupic samochod na pare kilka lat, podejrzewam ze
    > aparat zuzyje sie wczesniej.

    a to racja :)

    > moim zdaniem wiele zadan zawodowych mozna wykonac tym aparatem -
    > lepiej , szybciej i taniej niz tanim dslrem.

    fakt - jest znacznie bardziej uniwersalny... tylko te szumy :(

    sa tez tematy, do ktorych pozostaje _raczej_ lustro - FZ50 jest calkiem
    calkiem, ale lag to lag - polemizowalbym z Twoim twierdzeniem, ze FZ50
    ostrzy szybciej od c450d. C450D w rekach nie mialem, mialem za to przez 10
    dni C400D - ostrzyl szybciej, mimo ze to tylko canon ;)))

    p, zul