  • Data: 2010-01-04 19:58:06
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hhshsm$tc7$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chce sprzedac lustro, obiektyw 18-200vr, lampe, plecak na to wszystko i
    > jeszcze pare gratow zwiazanych z posiadaniem lustrzanki.
    >
    > Na kompakt chciałbym wydac tak ok 1500 zł. Więc troche by zostało jednak.
    >
    > Ale widze, że chyba nie zbyt to realne. Nie kupie kompaktu ktory nadałby
    > się do opisanego wczesniej zastosowania.

    I chyba tym powyzszym sam sobie podsumowales wszystko.
    Jesli sprawa wazna jest kasa w tym wypadku. No to coz. Sprzedawaj i kupj
    kompakt z tych, ktore sie tu w watku pojawily. Jednak wtedy musisz miec
    swiadomosc, ze zaden z tych kompaktow nie da ci takiej jakosci (ogolnie
    pojowanej) jak lustrzanka, ktora teraz dysponujesz. Jakbys natomiast chcial
    nabyc kompakt, ktory by sie zblizyl do tej jakosci to... niewiele bys
    oszczedzil niestety :(, albo nawet nic nie oszczedzil.
    Pojawil sie jakis Panas FZ-50 jako alternatywa. No moze, moze. Ja powiem
    tak. Najpierw zobacz gdzies probne zdjecia z tego cosia. Owszem do
    wydrukowania w formacie 13x10, to moze sie nadaja. Powyzej to nie podskocza
    do tego, co twoje aktualne lustro wypluwa z siebie - FZ50 to jedna, wielka
    akwarela, moze i plastyczna, ale szczegoly gdzies magicznie znikaja. Nawet
    ponizej ISO 200. To juz nie kwestia szumow.

    Thomas