  • Data: 2010-01-04 19:46:13
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:hhsmcu$3hm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Skoro już mowa o tym, to przypomnij mi, co w netetykiecie jest o używaniu
    > słowa "pierdolić" w różnych odmianach?

    Ale tak szczerze i na logike to faktycznie sie przy****sz.
    U mnie tez post watkotworcy wyswietla sie normalnie.
    Logicznie myslac, to z Twoim czytnikiem jest cos nie tak, jesli u innych na
    "normalnych"czytnikach jest wszytko OK.
    Mozna by rzec: "Uzywaj porzadnego czytnika, ktory radzi sobie z
    wyswietlaniem postow poprawnie" :)

    Taka swoista, mala "paranoja".

    Thomas