  • Data: 2023-08-21 12:56:48
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/08/2023 12:44, Cavallino wrote:
    > Być może wiesz lepiej niż całe stado inżynierów u producentów aut
    > elektrycznych.
    > Nie będę wnikał.

    1) Samochody są projektowane głównie przez księgowych, dopiro w drugiej,
    może trzeciej koejności przez inżynierów

    2) Coś tam wiem o eletronice i programowaniu. Na tyle, aby wiedzieć co
    jest a co nie, możliwe.

    > Tak jak piszesz - można wprowadzić zakaz używania evse nie spełniających
    > konkretnych kryteriów i po sprawie.

    No łąnei tego nie rozumiesz: schować to do samochodu, dośrodka. W ten
    sposób eliminujesz problem kupowania chińskiego złomu.

    > Czyli jednak czytasz tylko to co sam piszesz.

    Nie, najzwyczajniej zakleszczyłeś się w miejscu nie widząc
    alternatywnego rozwiązania.

    > Jak baba.

    Jakie to heteroseksualne ;)

    > Bo też nie odróżnia kabla od evse.
    > Musisz do niego równać?

    Koniecznie. W końcu cały ten wątek jest o wypocinach jakiegoś pajaca,
    który nie rozumie o czym pisze. I znajduje w dodatku mase obrońców.

    > A ja jednak zakładam, że były jakieś konkretne powody, aby był blisko
    > wtyczki, a nie daleko.

    Jakie?

    > Może za bardzo ufam producentom aut, a za mało przypadkowym grupowiczom....

    Może. Ale wiesz, jesli starasz się usilnie to bronić, może znajdziesz
    choć chwilę na spekulację, dlaczego to "coś" jest blisko wtyczki? Ja
    zaryzykuje, że do detekcji temperatury we wtyczce jest za daleko, więc
    to nie to, oraz do detekcji dużej rezystancji w ogóle nie ważne gdzie
    będzie.

    Co pomijam, że jest jednak blisko?

    Tylko nie pisz, że najwidoczniej musi być. Ja chcę wiedzieć dlaczego.
    Nie daje mi to spać.