-
Data: 2023-08-21 12:56:48
Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 21/08/2023 12:44, Cavallino wrote:
>> Nie ma powodu techniczgo, aby to ograniczeni istniało. Jako awaryje
>> ładowanie.
> Być może wiesz lepiej niż całe stado inżynierów u producentów aut
> elektrycznych.
> Nie będę wnikał.
1) Samochody są projektowane głównie przez księgowych, dopiro w drugiej,
może trzeciej koejności przez inżynierów
2) Coś tam wiem o eletronice i programowaniu. Na tyle, aby wiedzieć co
jest a co nie, możliwe.
> Tak jak piszesz - można wprowadzić zakaz używania evse nie spełniających
> konkretnych kryteriów i po sprawie.
No łąnei tego nie rozumiesz: schować to do samochodu, dośrodka. W ten
sposób eliminujesz problem kupowania chińskiego złomu.
>> Ale wątek jest o tym, że "palą" się zwykłe gniazdka a nie kable evese.
>> Co probi zaimplementować taką detekcję takiego nieszczęscia od razu w
>> samochodzie, zamiast na niewygodnym kablu z kamotrami?
> Czyli jednak czytasz tylko to co sam piszesz.
Nie, najzwyczajniej zakleszczyłeś się w miejscu nie widząc
alternatywnego rozwiązania.
> Jak baba.
Jakie to heteroseksualne ;)
>> Dziennikaż napisał, że się podłącza.
> Bo też nie odróżnia kabla od evse.
> Musisz do niego równać?
Koniecznie. W końcu cały ten wątek jest o wypocinach jakiegoś pajaca,
który nie rozumie o czym pisze. I znajduje w dodatku mase obrońców.
>> Nie. Ja postuluje, aby ten kawałek złomu na kablu, z przyciskami i
>> lampkami, był już w samochodzie, na stałe.
> A ja jednak zakładam, że były jakieś konkretne powody, aby był blisko
> wtyczki, a nie daleko.
Jakie?
> Może za bardzo ufam producentom aut, a za mało przypadkowym grupowiczom....
Może. Ale wiesz, jesli starasz się usilnie to bronić, może znajdziesz
choć chwilę na spekulację, dlaczego to "coś" jest blisko wtyczki? Ja
zaryzykuje, że do detekcji temperatury we wtyczce jest za daleko, więc
to nie to, oraz do detekcji dużej rezystancji w ogóle nie ważne gdzie
będzie.
Co pomijam, że jest jednak blisko?
Tylko nie pisz, że najwidoczniej musi być. Ja chcę wiedzieć dlaczego.
Nie daje mi to spać.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.23 13:03 Cavallino
- 21.08.23 13:04 io
- 21.08.23 13:05 heby
- 21.08.23 13:10 heby
- 21.08.23 13:12 io
- 21.08.23 13:35 Cavallino
- 21.08.23 13:36 Cavallino
- 21.08.23 13:49 heby
- 21.08.23 14:29 Cavallino
- 21.08.23 14:37 heby
- 21.08.23 14:48 Myjk
- 21.08.23 15:12 Myjk
- 21.08.23 16:01 Cavallino
- 21.08.23 16:05 Cavallino
- 21.08.23 17:12 heby
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=