  • Data: 2023-08-21 13:35:37
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-08-2023 o 13:05, heby pisze:

    > Takich nie uda Ci się kupić w obrocie detalicznym.

    > Łomatko. Czyli to nie jest normalne gniazdko 16A tylko Wifi?

    Dwa spalone wcześniej, bez związku z autem, były normalne, ostatnie wifi.

    > Wiesz, ten wątek i popłakiwanie dziennikarskiego pajaca jest o zwykłych
    > gniazdkach, a nie fikusnych.

    Bez różnicy jak widać.

    A ja tylko prostowałem Twoje i shrekowe błędne wyobrażenia, zupełnie nie
    odnosząc się do bzdur naplecionych przez pismaka.

    > To wifi ma pewnie w środku przekaźnik. Wątpie, aby na 16A. Zrobiony bez
    > norm, sprzedawane półlegalnie, ze znakiem China Export.
    >
    > I cała ta drama z powodu tego, że kupiłeś zabawkę i się popsuła?

    Ale jaka drama?
    Że gniazdka się palą przy dużym obciążeniu?
    To tylko stwierdzenie faktu, który Wam jak widać jest obcy.

    > To niedobrze. Powinieneś, jako człowiek z uprawnieniami SEP, zwracać
    > uwagę na to co podpinasz do instalacji.

    Nigdy nie pisałem, że podpinam coś do instalacji, poza wtyczką do gniazdka.
    Ani że mam jakie uprawienia.

    Za to często pisałem coś dokładnie odwrotnego.

    > Czasami wiele godzin.

    Codziennie, przez kilka miesięcy?