-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!
not-for-mail
From: heby <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zakaz pokątnego ładwowania
Date: Mon, 21 Aug 2023 12:56:48 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 58
Message-ID: <ubvftr$1s34s$1@dont-email.me>
References: <ubr5a7$8jr$17$Shrek@news.chmurka.net> <ubr6il$104av$1@dont-email.me>
<ubr9gt$8jr$19$Shrek@news.chmurka.net> <ubras9$10pu6$1@dont-email.me>
<ubs72j$btq$1$Cav@news.chmurka.net> <ubsinu$19oua$1@dont-email.me>
<ubsri6$lpt$2$Cav@news.chmurka.net> <ubss7i$1b3u8$1@dont-email.me>
<ubtkcp$4o6$1$Cav@news.chmurka.net> <ubtoaa$1gleq$3@dont-email.me>
<ubut2p$vab$1$Cav@news.chmurka.net> <ubv6mi$1qm8e$3@dont-email.me>
<ubv7al$vac$1$Cav@news.chmurka.net> <ubv7m7$1qm8e$5@dont-email.me>
<ubv89n$vac$3$Cav@news.chmurka.net> <ubv8iu$1r14f$2@dont-email.me>
<ubvbag$vab$4$Cav@news.chmurka.net> <ubvc9q$1riro$1@dont-email.me>
<ubvd0l$vac$4$Cav@news.chmurka.net> <ubvekj$1rsu9$1@dont-email.me>
<ubvf05$vac$5$Cav@news.chmurka.net>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 21 Aug 2023 10:57:00 -0000 (UTC)
Injection-Info: dont-email.me; posting-host="ca7b479c465869f8086818a62cc0e304";
logging-data="1969308";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+kpzX9UoKsq7yFCW+Zk5Wp"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.14.0
Cancel-Lock: sha1:4acYM8swQSvIxf4c/u7q0R3VjrI=
Content-Language: en-US
In-Reply-To: <ubvf05$vac$5$Cav@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716249
[ ukryj nagłówki ]On 21/08/2023 12:44, Cavallino wrote:
>> Nie ma powodu techniczgo, aby to ograniczeni istniało. Jako awaryje
>> ładowanie.
> Być może wiesz lepiej niż całe stado inżynierów u producentów aut
> elektrycznych.
> Nie będę wnikał.
1) Samochody są projektowane głównie przez księgowych, dopiro w drugiej,
może trzeciej koejności przez inżynierów
2) Coś tam wiem o eletronice i programowaniu. Na tyle, aby wiedzieć co
jest a co nie, możliwe.
> Tak jak piszesz - można wprowadzić zakaz używania evse nie spełniających
> konkretnych kryteriów i po sprawie.
No łąnei tego nie rozumiesz: schować to do samochodu, dośrodka. W ten
sposób eliminujesz problem kupowania chińskiego złomu.
>> Ale wątek jest o tym, że "palą" się zwykłe gniazdka a nie kable evese.
>> Co probi zaimplementować taką detekcję takiego nieszczęscia od razu w
>> samochodzie, zamiast na niewygodnym kablu z kamotrami?
> Czyli jednak czytasz tylko to co sam piszesz.
Nie, najzwyczajniej zakleszczyłeś się w miejscu nie widząc
alternatywnego rozwiązania.
> Jak baba.
Jakie to heteroseksualne ;)
>> Dziennikaż napisał, że się podłącza.
> Bo też nie odróżnia kabla od evse.
> Musisz do niego równać?
Koniecznie. W końcu cały ten wątek jest o wypocinach jakiegoś pajaca,
który nie rozumie o czym pisze. I znajduje w dodatku mase obrońców.
>> Nie. Ja postuluje, aby ten kawałek złomu na kablu, z przyciskami i
>> lampkami, był już w samochodzie, na stałe.
> A ja jednak zakładam, że były jakieś konkretne powody, aby był blisko
> wtyczki, a nie daleko.
Jakie?
> Może za bardzo ufam producentom aut, a za mało przypadkowym grupowiczom....
Może. Ale wiesz, jesli starasz się usilnie to bronić, może znajdziesz
choć chwilę na spekulację, dlaczego to "coś" jest blisko wtyczki? Ja
zaryzykuje, że do detekcji temperatury we wtyczce jest za daleko, więc
to nie to, oraz do detekcji dużej rezystancji w ogóle nie ważne gdzie
będzie.
Co pomijam, że jest jednak blisko?
Tylko nie pisz, że najwidoczniej musi być. Ja chcę wiedzieć dlaczego.
Nie daje mi to spać.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.23 13:03 Cavallino
- 21.08.23 13:04 io
- 21.08.23 13:05 heby
- 21.08.23 13:10 heby
- 21.08.23 13:12 io
- 21.08.23 13:35 Cavallino
- 21.08.23 13:36 Cavallino
- 21.08.23 13:49 heby
- 21.08.23 14:29 Cavallino
- 21.08.23 14:37 heby
- 21.08.23 14:48 Myjk
- 21.08.23 15:12 Myjk
- 21.08.23 16:01 Cavallino
- 21.08.23 16:05 Cavallino
- 21.08.23 17:12 heby
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=