  • Data: 2023-08-21 15:12:36
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 20 Aug 2023 12:51:28 +0200, Cavallino

    > Można.
    > Są przenośne evse 3f które do tego służą wielu ludzi w ten sposób
    > podłącza wallboxy.

    Mój WB (22kW!) w momencie rozpakowania miał gołe przewody, do podłączenia
    bezpośrednio albo żeby sobie wtyczkę założyć. No to założyłem wtyczkę żeby
    był przenośny, bo jak do rodziców jadę, to zabieram właśnie rzeczonego
    wallboxa, ponieważ zauważalnie szybciej ładuje, w końcu ponad 1kW więcej,
    niż EVSE. I tak realnie to do obecnego samochodu mógłbym założyć zwykłą
    wtyczkę na 1 fazę, bo PHEV i tak ciągnie tylko z jednej.

    Przepraszam za burdel, dom cały czas w budowie ;)
    https://zapodaj.net/images/97454d9f64eb0.jpg
    https://zapodaj.net/images/6f906250f5186.jpg

    Tak wygląda mój 22kW (!) wallbox, ma przepastne 30x20x6cm do tego
    jest mniej poręczny niż mogłby być, z odłączanym przewodem, bo
    aktualnie w PHEV mam Type1 a większość BEV na Type2, więc potem
    podmienię tylko kabel. Także ja nie wiem co ci ignoranci sobie
    wyobrażają, że jak mowa o wallboxach to te urządzenia pewnie
    całe ściany zajmują i ważą z tonę. I dyskutuj tu potem z takimi,
    będą pierdolić że to niewiadomo jakich instalacji potrzebuje
    do działania i jak skomplikowana instalacja jest, a to generalnie
    może być P&P (bo są i takie z gotowymi wtykami).

    --
    Pozdor
    Myjk