  • Data: 2023-08-21 13:03:17
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-08-2023 o 12:56, heby pisze:

    > Koniecznie. W końcu cały ten wątek jest o wypocinach jakiegoś pajaca,
    > który nie rozumie o czym pisze. I znajduje w dodatku mase obrońców.

    Ale że niby mnie?
    No to zdecydowanie czytałeś tylko swoje wpisy.

    > Jakie?

    Poszukaj sobie, jeśli Cię to interesuje.
    Mnie nie bardzo.

    > Może. Ale wiesz, jesli starasz się usilnie to bronić

    Niczego nie bronię, tłumaczę tylko jak jest w tej chwili i co można
    zrobić od ręki, nawet bez zmiany czegokolwiek w samochodzie.

    > Tylko nie pisz, że najwidoczniej musi być. Ja chcę wiedzieć dlaczego.
    > Nie daje mi to spać.

    No to musisz sobie odpowiedzi poszukać.
    Samodzielnie.

    Ja nie wiem dlaczego, ale też nie do końca mnie to obchodzi.
    Przyczyny opisałem wcześniej.