  • Data: 2023-08-21 12:44:31
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-08-2023 o 12:34, heby pisze:

    > Myślisz, że rozumiesz lepiej, o czym ja czytam lub piszę?

    > To sztuczna potrzeba.
    >
    > Nie ma powodu techniczgo, aby to ograniczeni istniało. Jako awaryje
    > ładowanie.

    Być może wiesz lepiej niż całe stado inżynierów u producentów aut
    elektrycznych.
    Nie będę wnikał.

    > A skoro można by je dodać,

    Powtarzam - nie trzeba dodawać, już są.
    Wystarczy wymagać.
    Tak jak piszesz - można wprowadzić zakaz używania evse nie spełniających
    konkretnych kryteriów i po sprawie.

    > No ale mowa o ładowaniu awaryjnym, a nie podstawowy, Jedzieś do ciotki
    > na wieś i podpinasz w stodole, przez noc naciągnie tyle, żeby wrócić.

    Do tego służy evse, a nie kabel.
    Evse jest dodawane do samochodu, wystarczy je zabrać.

    > Ale wątek jest o tym, że "palą" się zwykłe gniazdka a nie kable evese.
    > Co probi zaimplementować taką detekcję takiego nieszczęscia od razu w
    > samochodzie, zamiast na niewygodnym kablu z kamotrami?

    Czyli jednak czytasz tylko to co sam piszesz.
    Jak baba.

    > Dziennikaż napisał, że się podłącza.

    Bo też nie odróżnia kabla od evse.
    Musisz do niego równać?

    > A Ty nagle mówisz, że nie ma takich kabli.
    >
    > To nie mogłeś tego powiedzieć wczoraj?

    Mógłbym, gdybyś zacytował tą wypowiedź.
    Postów hejterów nie czytam.

    > Nie. Ja postuluje, aby ten kawałek złomu na kablu, z przyciskami i
    > lampkami, był już w samochodzie, na stałe.

    A ja jednak zakładam, że były jakieś konkretne powody, aby był blisko
    wtyczki, a nie daleko.
    Może za bardzo ufam producentom aut, a za mało przypadkowym grupowiczom....